Lansarea oficiala in Romania a brandului Vicomte A. - realizata de GolinHarris

Elegantă, culoare si aventură - elementele definitorii ale petrecerii care a marcat lansarea oficială pe piata din România a Vicomte A., cel mai recent brand de fashion din portofoliul GolinHarris.

Cu această ocazie,  marca franceză de origine aristocrată, initiată în 2005 de vicontele Arthur de Soultrait, a prezentat Excentric Safari, colectia primăvară-vară inspirată din aventurile exploratorilor moderni ai spatiilor urbane. tinutele din cadrul acestei colectii reflectă crezul artistic al fondatorului si oferă publicului posibilitatea de a fi elegant într-un mod creativ. Sute de participanti - personalităti ale vietii publice, reprezentanti ai mass-media si oameni de afaceri au fost prezenti la evenimentul de lansare, iar celebrităti precum Connect-R, Iulia Vântur, Adi Nartea sau Andreea si Cabral Ibacka au fost ambasadorii brandului, prezentând publicului tinutele din noua colectie Vicomte A.

„Vicomte A. spune povestea exploratorului modern, a persoanelor sic si trendy, mereu în căutare de noi aventuri. Ne-am dorit să transmitem mai departe acest mesaj, iar conceptul propus de GolinHarris a fost în temă cu noua noastră colectie, astfel încât am fost cuceriti de la bun început” , a declarat AnaMaria Luiza Hudea, General Manager, Vicomte A.

Evenimentul conceput de echipa GolinHarris i-a introdus pe participanti în atmosfera safari prin decoratiunile si accesoriile de inspiratie africană amenajate la fata locului, în timp ce momentele sustinute de trupa de flair bartending BarSessio si de formatia de street dance OneBeat au reprezentat partea urbană a conceptului.

„Prin intermediul evenimentului de lansare al Vicomte A. ne-am propus să punem în valoare spiritul inconfundabil al brandului si să transpunem invitatii în universul stilistic al elegantei nonconformiste. Noua colectie a reprezentat sursa de inspiratie pentru conceptul Urban Safari, pe care l-am declinat până la cele mai mici detalii, oferind astfel invitatilor o experientă completă Vicomte A. Ne bucurăm că împărtăsim aceeasi viziune creativă si îndrăzneată cu reprezentantii brandului, acea complicitate dintre client si agentie care reprezintă cheia pentru o relatie de succes, începută acum cu un eveniment original.”, a declarat Ana Trif, Senior Manager Consumer Division, GolinHarris.

GolinHarris Bucuresti este afiliată la una dintre cele mai valoroase retele internationale de PR, GolinHarris Worldwide. Acesta este primul birou din Europa Centrală si de Est al companiei americane care detine în total 40 de birouri în America, EMEA si APAC.

Portofoliul de clienti GolinHarris Bucuresti include astăzi companii de renume precum: AFI Cotroceni, AFI Europe, AFI Ploiesti, Bancpost, BASF, Caroli Foods, Centrofarm, Colgate-Palmolive (România), Crucea Rosie Română, Electrolux, Focus Copii Dispăruti, Franklin Templeton Investments, History Channel, Johnson&Johnson, LIDL, Mercedes-Benz România, Nuance Communications, Orange România, Parlamentul European, Reprezentanta Bucuresti, PeliFilip, PepsiCo, QuickMobile, Schneider Electric România, Salesianer Miettex, SofMedica, Titan, tocmai.ro, Transavia, URBB–United Romanian Breweries Bereprod, VEKA România, Vicomte A., X-Trade Brokers, YUM (KFC, Pizza Hut, Hard Rock Cafe, Paul).