From groups to groupies: a treia editie a Brands & Communities, 7 - 8 mai 2014

“From groups to groupies” este tema celei de-a treia editii a evenimentului Brands & Communities organizat de SMARK KnowHow pe 7 si 8 mai 2014. 25 dintre cei mai buni speakeri vor oferi solutii practice de transformare a grupurilor interne, de angajati si colaboratori, dar si externe, de consumatori si cumparatori, in comunitati de brand relevante pentru obiectivele de business.

Astfel, conferinta si workshop-ul raspund intrebarii: Cum transformi consumatori si angajati indiferenti in comunitati fidele brandului? Evenimentul reuseste sa se adreseze astfel atat antreprenorilor si coordonatorilor de HR si comunicare interna, cat si profesionistilor de marketing si comunicare. Informatii despre speakerii confirmati pana acum, program si inscriere pot fi gasite pe site-ul evenimentului. Pana pe 16 aprilie este disponibil un discount de early bird, de 20%.

15 speakeri au confirmat pana acum participarea la eveniment, urmand ca lista lor sa fie actualizata si in urmatoarele zile, pe site-ul oficial. Dintre speakerii confirmati amintim: Raluca Kisescu (AVON), Adrian Telespan (Scriitor, Cimitirul), Alexandru Eftinoiu (MARKS Digital), Semida Duriga (Publicis Groupe), Dana Pascu (Publicis Groupe), Vintila Mihailescu (SNSPA) si Cosmin Nae (Quantix Marketing Consulting).

Principalele teme care vor fi dezbatute in cadrul segmentului de conferinta sunt:

ABC-ul comunitatilor: Perspectiva din interior

Inside Story: De la simpli angajati la o comunitate de brand ambassadors

Comunitati offline: Activari de brand care reunesc consumatorii intr-o comunitate

Tactici de integrare a brandului in activitatea online a comunitatilor

Best Practice: Crearea celor mai active comunitati si afilierea grupurilor non-branded

Planners' Pitch: Cea mai eficace strategie de fidelizare a comunitatilor de pe Facebook

Prima zi a evenimentului, miercuri, 7 mai, acopera tema comunitatilor interne, dar si pe cea a comunitatilor externe, offline. In prima parte a zilei temele vor viza intelegerea mecanismelor care pun in miscare grupurile si comunitatile din perspectiva sociologica, dar si de research. Conferinta va continua cu o discutie despre importanta culturii organizationale, nevoile angajatilor si modul in care companiile le pot acoperi pentru a-i transforma intr-o comunitate de brand ambassadors. Ziua se va incheia prin abordarea temei comunitatilor offline, pornind de la cateva exemple de best practice de la branduri care au reusit sa coaguleze in jurul lor comunitati.

Joi, 8 mai, incepe cu o discutie despre acele trasaturi ale comunitatilor online care pot fi capitalizate si modalitatile prin care grupul de consumatori poate fi transformat intr-o comunitate de groupies. Ulterior vor fi prezentate studii de caz ale celor mai bine dezvoltate comunitati de brand din ultimul an si o serie de planneri romani vor propune strategii de activare a unei comunitati pe Facebook.

Brands & Communities 2014 este un eveniment care face parte din seria SMARK KnowHow. Strategi ai datelor sunt Spoon. Partenerii evenimentului sunt: IQads, Casa de traduceri, Agrafa, Forbes, Wall-Street, HotNews, Ziare.com, Business24, Magazinul Progresiv, Cariere, Piata, The Institute, IAA, UAPR, Catavencii, BestJobs, Zumzi, Port.ro, 24FUN, Itsy Bitsy, Radio Guerrilla.
SMARK este o marca a Blue Idea, alaturi de IQads, cel mai citit produs media in limba romana dedicat industriei de comunicare.