AdePlast: Divizia de Vopsele si Tencuieli Decorative a crescut cu peste 150% in T1, 2014

Din martie 2014, AdePlast produce si livrează către piata autohtonă si la export emailuri si lacuri ecologice pe bază de apă, destinate protectiei si decorării suprafetelor din lemn si metal. Noua linie de productie a fost pornită în cadrul fabricii de vopsele si tencuieli decorative de pe platforma de la Ploiesti, printr-un upgrade în valoare de 600.000 euro la linia deja existentă. “Când am început reconstructia diviziei de vopsele si tencuieli decorative, ne-am setat un obiectiv ambitios, ca AdePlast să devină unul dinte jucătorii importanti în această piată. Ne-am definit obiective pentru fiecare an, iar în primul an – 2013 l-am atins. Am majorat cifra de afaceri pe vopsele si tencuieli decorative de 2 ori si jumătate fată de anul 2012, ajungând la aproape 4 milioane de euro” declară Bogdan Pîrvu, managerul Diviziei de Vopsele si Tencuieli Decorative AdePlast.

În primul trimestru din 2014, Divizia de Vopsele si Tencuieli Decorative si-a majorat vânzările cu peste 150 de procente, fată de aceeasi perioadă din 2013. „Acest lucru a fost posibil pentru că din 2014 suntem prezenti în piată cu o gamă completă de produse. Până la sfârsitul anului trecut, am avut în portofoliu doar produse destinate peretilor: vopsele lavabile, tencuieli decorative si produse complementare acestui segment. Acum, portofoliul de produse cu care ne adresăm pietei este unul complet. Cuprinde vopsele, emailuri, grunduri, impregnanti, lacuri, adezivi si alte produse destinate decorării si protectiei suprafetelor de lemn si metal. Oferta de vopsele si tencuieli decorative este gândită să răspundă cererii pietei, venită din partea consumatorului final. Ne-am asumat obiectivul de a oferi produsul cu cel mai bun raport calitate / pret pentru fiecarere segment de piată, mai ales că acum le acoperim pe toate. Astfel, pentru fiecare segment de piată, noi furnizăm acum o categorie specifică de produse, constructia portofoliului nostru având în vedere segmentarea pe trei niveluri de pret: Sauber (avantaj), Silber (mainstream level) si Aeria (premium level). De la începutul anului trecut am realizat că avem nevoie să accesăm canalele specializate pentru distributia de vopsele si astfel, în prezent, avem setată o retea specifică acestui produs” declară Bogdan Pîrvu.

“Dublarea cifrei de afaceri pe zona de vopsele pe care AdePlast o estimează pentru acest an se sprijină si pe contributia departamentului performant de cercetare – dezvoltare, în care AdePlast a investit anul trecut peste 500.000 de euro. Produsele si conceptele noi dezvoltate în acest departament au început deja să producă efecte benefice atât pentru consumatorii produselor noastre, cât si pentru consolidarea pozitiei brandului nostru pe piata de profil, ca un brand de încredere.  În plus, componenta de productie în conditii de eficientă maximă ne oferă flexibilitate si posibilitatea de răspuns rapid la orice solicitare, mai ales în perioadele vârfurilor de sezon, gratie celor două fabrici de vopsele si tencuieli decorative complet automatizate aflate pe platformele de la Oradea si Ploiesti. În aceste facilităti de productie AdePlast a investit de-a lungul ultimilor ani mai bine de 10 milioane de euro”, declară Bogdan Pîrvu.

Pe lângă aportul consistent al Diviziei de vopsele si tencuieli decorative în business-ul total, AdePlast a reusit crestere semnificativă a cifrei de afaceri pe întregul său portofoliu de produse. “În acest prim trimestru din 2014, per total business, am reusit o crestere a vânzărilor cu 65 de procente fată de aceeasi perioadă a anului trecut. Nu este rău deloc, dar suntem în permanentă în competitie cu propriile noastre reusite, care devin automat pentru noi tinte ce trebuie depăsite. De aceea suntem acum cu motoarele turate la maxim, în asteptarea perioadei de vârf a sezonului, pentru ca întreg arsenalul nostru de fabrici de pe cele trei platforme industriale să poată functiona din plin. Pe parcursul anului trecut am dat în folosintă patru fabrici noi, care nu au avut încă prilejul de a-si demonstra întreaga fortă. Acum, în 2014, suntem pregătiti cu toate facilitătile noastre de productie să livrăm către piata românească, dar si către export. Vizăm în continuare, pe lângă pietele devenite deja traditionale pentru noi, lumea germană a Europei. Vrem ca anul acesta să aducem mai multă valută în România” declară Marcel Barbut, proprietar AdePlast.