Digital Publishing and Advertising Day, editia a patra - 15 aprilie 2014

Agora Group si IAB Romania organizează marti, 15 aprilie, începând cu ora 9.00, la Cafe Tete-a-Tete (Herăstrău) cea de-a 4a editie a Digital Publishing and Advertising Day – eveniment dedicat publishingului online autohton.

Editia de anul acesta îsi propune să aducă în discutie teme si provocări de actualitate cu care se confruntă publicatiile online, subiecte care fac referire la tehnicile, uneltele si tehnologiile de publishing utilizate, la strategiile editoriale si de continut ale publicatiilor online, la monetizarea continutului, precum si la oportunitătile de publicitate în acest spatiu.

Printre prezentările de anul acesta amintim: "The Brand Builders – Noi formate si standarde pentru publicitatea de brand" – Bianca Vlaston, Director General, Hmedia Online Strategists si Expert IAB Romania; "Programmatic Buying – solutii de monetizare eficientă" - Elias Gagas, TailWind/Appnexus, "The Publisher's survival toolkit" - Călin Rotărus, BCCCR, ”SATI - 8 click-uri pentru un plan de media eficient” - Arina Ureche, Director General BRAT; "Senzational! Un scenariu catastrofal pentru industria de publishing online!"– Bogdan Manolea, legi-internet.ro, "Studiul Digital Agillity Now" - Mihaela Matei, E&Y, "Generare de continut si monetizare în video - Florin Pravai, Google, "Noua Paradigmă media" - Gabriel Pătru, Integrated Communication Media Direction, IAB Expert & CD; "Case study: Building a Digital Village" – Gabriel Pioaru, Online Arena Fighter.

Pe scena vor mai urca reprezentanti Microsoft&Zitec, Standout si altii! Programul complet poate fi consultat pe www.dpad.ro. DPAD este organizat în parteneriat IAB Romania si Agora Group si este sponsorizat de Microsoft, Zitec si TailWind.

În cele 3 editii anterioare, DPAD a reusit să aducă împreună peste 120 de reprezentanti de top ai industriilor de publishing, publicitate, PR, web development si ai agentiilor de social media. Evenimentul a fost sustinut de speakeri de talie internatională ce au atacat teme precum trenduri, tehnologie si continut relevant. Cei mai importanti vorbitori au fost : Alex Lăpusan (CEO, Zitec), Doru Panaitescu (Consultant independent, Marketeer. net), Iulian Comănescu (Managing Partner, “Comanescu”), Jakub Oleksy (Country Manager Poland & CEE, Smart AdServer), Ionel Năftănăilă (OBA Project Manager, IAB Europe), Petru Jucovschi (Developer Evangelist, Microsoft), Andrei Rosca (General Manager, Spada), Dorin Boerescu (CEO, 2Parale), Sorin Kosz (Online Publisher, Realitatea.net), Petrisor Obae (Owner, Paginademedia.ro), Mihai Ionascu (Editor, Editura HÂC), Alin Popescu (Managing Partner, AvocatNet), Cristina Bazavan (Jurnalist Freelancer, bazavan.ro), Cristian Lupsa (Editor, Decât o Revistă), Elisabeta Moraru (Industry Manager, Google România).

Agora Group este prezent în piata publicatiilor de IT&C din 1992, publicând de-a lungul timpului reviste ca PC REPORT, Open – Tehnologia Informatiei, Byte România, Net Report, Gazeta de informatică, PC Magazine România, eWeek România, Channel Partner România, suplimentul Zoom, anuarul SinteTIC, IT Trends si Digital Trends.

Începând din 2005 Agora Group si-a completat portofoliul de produse cu conferinte de specialitate, domeniu care este într-o crestere considerabilă datorită expertizei si recunoasterii echipei în piată. Astfel a fost lansat roadshow-ul de conferinte SolePAD (Solutii eficiente pentru afaceri durabile), iar în 2008 aria conferintelor organizate de Agora Group s-a extins cu seria de conferinte ATC (Agora Technology Conferences) precum si cu seria de mese rotunde IT Trends.

În prezent, Agora Group detine în portofoliu revistele: IT Trends, Digital Trends, evenimentele: Conferintele Regionale Agora, Conferintele de Tehnologie Agora, Conferintele de Solutii Agora, conferintele eHealth, eduVision, Programatica, Agile Tour, roadshow-ul „Digital Agenda for Romania” si portalul online www.agora.ro cu serviciul de stiri AgoraNews.

Asociatia IAB Romania a fost creata în anul 2006 si reuneste cele mai importante companii din domeniul publicitatii pe internet: regii de media, agentii de publicitate, agentii interactive, furnizori de servicii în domeniul publicitatii online, publisheri autohtoni si companii internationale cu activitate sustinuta in Romania. IAB Romania este o asociatie profesionala, fara scop lucrativ, neguvernamentala, apolitica si autonoma, care isi propune sa protejeze si sa promoveze interesele profesionale si investitiile realizate pe piata de publicitate online din Romania, sa elaboreze standarde ale industriei si sa creeze cadrul pentru autoreglementare. Asociatia IAB Romania este membru al asociatiei IAB Europe (www.iabeurope.eu), participand ca membru fondator la reconfigurarea acestei asociatii in 2008.  De asemenea, IAB Romania este afiliata la IAB US.