SAP va tripla numarul de angajati ai centrului de consultanta din Cluj-Napoca pana la sfarsitul anului 2014

SAP România, subsidiara locală a SAP AG (NYSE: SAP), liderul mondial pe piata de solutii software de business si tehnologie, a inaugurat oficial cel de-al treilea centru (Nearshore Delivery Unit) de pe piata locală, aflat în Cluj-Napoca, ce oferă servicii de consultantă IT de talie mondială pentru clientii din Europa, Orientul Mijlociu si Africa (EMEA). Până la finalul acestui an, compania urmează să tripleze numărul angajatilor din Cluj-Napoca, unde în prezent lucrează 30 de consultanti. Peste 75% dintre locurile de muncă se adresează profesionistilor cu experientă, buni cunoscători ai principalelor procese de afaceri, restul adresându-se studentilor si absolventilor  care doresc să îsi înceapă cariera într-o companie dinamică, ce oferă numeroase perspective de dezvoltare profesională.

În prezent, un sfert dintre angajatii din Cluj-Napoca au fost recrutati din rândul studentilor, 60% aveau experientă anterioară ca utilizatori, analisti sau manageri de procese în industria logistică, de productie sau de transport, iar 15% dintre ei sunt seniori cu o experientă de mai multi ani în acest domeniu.

„Pentru centrul din Cluj-Napoca, în momentul de fată, căutăm candidati care au o experientă de 3-5 ani în domeniul logistic, al productiei sau transportului, si care cunosc foarte bine procesele de business din aceste industrii. Recrutăm, de asemenea, si proaspeti absolventi din domeniul economic sau tehnic, care au cunostinte solide de engleză si germană”, a declarat Gheorghe Olteanu, Directorul SAP Nearshore Center România.

Atât pentru profesionistii cu experientă, cât si pentru tinerii absolventi, SAP derulează periodic programe de traning si cursuri intensive în urma cărora candidatii obtin certificări SAP.  

Principalele avantaje care conving tinerii absolventi si profesionistii cu experientă să se alăture SAP sunt stabilitatea locului de muncă si oportunitătile de dezvoltare a carierei în cadrul companiei, atât în România, cât si în străinătate.

“Prin deschiderea unui centru de consultantă în Cluj-Napoca, SAP va contribui la dezvoltarea economică a acestei regiuni. Vom continua să ne implicăm activ în recrutarea celor mai buni oameni si în livrarea de proiecte de calitate, pentru a plasa Clujul pe harta globală a celor mai bune servicii IT”, a spus Gheorghe Olteanu.

SAP îsi consolidează centrul din Cluj-Napoca pentru a livra servicii de calitate la nivel global

SAP NSC Cluj-Napoca oferă servicii de consultantă premium si de implementare a proiectelor IT pentru companii din Europa Centrală si de Vest, în tări precum Austria, Belgia, Germania, Luxemburg si Olanda. SAP are, în prezent, peste 380 de angajati în cele trei centre din Bucuresti, Timisoara si Cluj-Napoca si va continua angajările până la finalul anului 2016.

„Clujul a devenit un hub IT regional în România. Specialistii de aici sunt foarte bine pregătiti în acest domeniu si sunt buni cunoscători ai diferitelor industrii si procese de business, ceea ce îi transformă în consultanti de exceptie. În plus, sunt buni cunoscători ai limbilor străine si există o aliniere culturală între această regiune si tările din care provin clientii”, a adăugat Gheorghe Olteanu.

„Consultantii care lucrează în cele trei centre din România si-au demonstrat rapid capabilitătile, livrând servicii premium clientilor din alte tări europene. Unul dintre motivele pentru care am decis să extindem centrul de consultantă în Cluj este faptul că această regiune are un potential de crestere mare si devine rapid una dintre principalele piete de specialisti IT din tară”, a declarat Dr. Stefan Breulmann, Director EMEA Solution Center si Vicepresedinte SAP.

Ca lider de piată pe segmentul solutiilor software pentru afaceri, SAP (NYSE: SAP) ajută companiile de orice dimensiune si din orice tip de industrie să-si gestioneze afacerile mai bine. De la back office la consiliul director, din depozite până la punctele de desfacere, din computer până la instrumentele mobile de comunicare – SAP transferă oamenilor si organizatiilor încrederea si puterea necesare pentru a lucra împreună eficient si pentru a folosi eficace resursele interne ale afacerii, astfel încât să fie cu un pas înaintea competitorilor. Aplicatiile si serviciile SAP ajută peste 253.500 de clienti să gestioneze profitabil operatiunile si resursele, să se adapteze continuu si să crească sustenabil.