Rusu+Bortun Brand Growers semneaza pentru Rombat campania Verifici - nu verifici, castigi

Agentia de strategie si manifestare creativă de brand Rusu+Bortun Brand Growers semnează campania „Verifici - nu verifici, câstigi!” pentru Rombat, liderul pe piata internă a acumulatorilor auto. În centrul acesteia se află o promotie ce permite fiecărui sofer să participe la tragerea la sorti pentru o Dacia Duster, dacă în perioada mai - iunie 2014 achizitionează o baterie Rombat si se înregistrează pe site-ul oficial – www.castiga.rombat.ro

Campania a pornit de la remarcarea unui paradox legat de produs: desi functionarea bateriei auto este o conditie esentială pentru orice călătorie cu masina, în general oamenii nu se gândesc la verificarea stării acesteia până în momentul în care aceasta cedează. Astfel, riscul de a rămâne pe drumuri este unul neglijat si neprevenit de către cea mai mare parte dintre soferi.  
 
Astfel că a fost demarată o campanie care să crească gradul de constientizare în ceea ce priveste asigurarea functionării corecte a bateriei si importanta acesteia în sistemul masinii. Plecând de la contexte ipotetice în care se poate ajunge din cauza neglijării bateriei, campania Rombat a creat o categorie opusă potentialilor câstigători ai promotiei Rombat. Astfel, vor fi premiati si cei care aleg să nu îsi verifice bateria si care îsi asumă implicit riscurile aferente, însă cu obiecte care le-ar fi de ajutor în posibile situatii în care ar rămâne izolati, pe drumuri: o sacosă de conserve (pentru a avea hrana asigurată), un brat de lemne (pentru încălzire), un terapeut de cuplu (care să medieze conflictele generate de tensiunea care poate apărea în familie atunci când sunt probleme cu masina în mijlocul vacantei) etc. 

Campania include un spot TV, două spoturi radio, print, OOH, Social Media si bannere online, precum si un website dedicat (www.castiga.rombat.ro), care este simultan si platforma de înscriere în promotie. 
 
Colaborarea dintre Rombat si Rusu+Bortun a început ulterior câstigării unui pitch în octombrie 2013 si implică servicii integrate: branding si advertising oferite de Rusu+Bortun Brand Growers, precum si servicii digital si social media, prin colaborarea Rusu+Bortun Cyber Growers. 

"Sunt foarte mândru de noul Rombat. Am început un proces destul de complex, prin care vrem să pozitionăm Rombat acolo unde îi este locul: unul dintre cele mai de succes branduri românesti. Începând cu această primă campanie integrată, Rombat va fi din ce în ce mai prezent în viata românilor. Pentru mine, acest brand este ca un diamant neslefuit.", a declarat Eduard Croitoru, Marketing and Sales Director Rombat.
 
"Când am început Rusu+Bortun acum sase ani, ne-am pus în plan să crestem branduri românesti care să însemne ceva si peste hotare. Peste jumate dintre masinile românilor si un procent important de masini din Europa pornesc zilnic cu baterii produse la Bistrita. Putin români stiu asta, ca să nu mai vorbesc depre europeni. Brandul Rombat are un potential fantastic si ne bucurăm să lucrăm integrat pentru a-l face iubit de soferi." a declarat Cătălin Rusu, Creative Director & Managing Partner Rusu+Bortun Brand Growers. 
 
Echipa Rusu+Bortun Brand Growers care a contribuit la dezvoltarea campaniei este formată din: Cătălin Rusu (Creative Director & Managing Partner), Marc Bortun (Creative Partner), Mircea Crăciun (Senior Creative), Gabriel Kirmaier (Designer), Anca Uscatescu (Senior Graphic Designer & DTP), Maria Sarivan (Project Manager). 

Din partea Rombat: Eduard Croitoru (Marketing and Sales Director), Costel Trîncă (National Sales Manager) si Julia Szabo (Marketing Responsible).

Rusu+Bortun Brand Growers este o agentie de strategie si manifestare creativă de brand. Din 2008,  integrează servicii de branding, advertising si digital (prin Rusu+Brand Cyber Growers) pentru a sustine spiritul antreprenorial.
 
Portofoliul agentiei cuprinde clienti precum: Patru Mâini (Primus, Primus Optimus, Baumix), Rombat SA, Fundatia Vodafone, Fares, Carpatcement/Heidelberg Group, Medicover Group (Synevo), Băneasa Shopping City (Grand Combo, Grand Cosmos, Grand Cinema&More), EuroMiniStorage Romania si Ungaria, The Parts Group (Italoparts, Logisticon, Omniparts, Club Fiat), The Institute (Institute, The Magazine, AdPrint Foundation, Noaptea Agentiilor, Internetics), SICI (Local Colonial, Nada Mas), Nedcon, Glenfiddich / Alexandrion Group, Floria.ro, Achieve Global, TD Maci, Free Miorita, Autism România, Fundatia Gala Societătii Civile, Asociatia Română Împotriva Leucemiei.