Noua gama Prigat cu Pulpa, promovata sub sloganul Mea Pulpa
Sub sloganul „Mea Pulpa”, Prigat lanseaza noile sortimente de sucuri cu pulpa de citrice, fara conservanti. Noua gama Prigat cu Pulpa include trei variante: cu portocale, grapefruit si mandarine. Sticlele Prigat cu Pulpa au o forma noua, fiind disponibile în varianta de 1,5 L. Campania de promovare se desfasoara în perioada iulie - august 2014, avand în centru un spot TV ce beneficiaza de o coloana sonora semnata de Moonlight Breakfast.
„Prigat cu Pulpa este perfect pentru momentele în care vrei sa te rasfeti cu ceva bun. Gustul proaspat te ajuta sa vezi partea plina a paharului si sa prinzi chef de viata. Este produsul potrivit în orice moment al zilei, cand doresti sa iei o pauza, sa îti reîncarci bateriile si sa te bucuri de experienta autentica a fructelor. Consistenta placuta si fina a citricelor, gustul intens de fruct, sunt calitati ce recomanda si diferentiaza acest produs”, spune Claudia Crisan, Brand Manager Juices & Flavors, PepsiCo Romania. „Înca din 2005, Prigat a adus pe piata romaneasca sortimente de suc de citrice cu pulpa, fiind primul brand care a produs si distribuit în Romania acest tip de produse”, a adaugat Claudia Crisan.
Noua gama de produse Prigat cu Pulpa este lansata în cadrul campaniei de comunicare integrata „Mea Pulpa”, ce include spot TV, promovare in-store, prin canale de social media si activitati de PR.
În coloana sonora a spotului se regaseste cea mai recenta melodie a trupei Moonlight Breakfast, „Go Get It”, ce poarta semnatura Siia George Cristian si Siia Cristina Mihaela, o melodie care surprinde perfect experienta oferita de Prigat cu Pulpa. Moonlight Breakfast este o trupa cu un spirit tanar si energic, potrivit atitudinii Prigat, ce aduce pe scena un sound original, un mix de succes între soul, jazz, dance, electro si alte influente.
Prigat este pionierul pietei de bauturi necarbonatate din Romania si, în acelasi timp, seniorul acestei categorii, acumuland peste 2 decenii de experienta. Este prezent pe piata din Romania de 21 de ani si a fost primul brand care a introdus conceptul de bautura necarbonatata cu continut de fruct, la nivel local. În prezent, Prigat activeaza în toate categoriile de bauturi racoritoare necarbonatate pe baza de fructe: bauturi racoritoare necarbonatate, nectaruri, juice (100%). Produsele Prigat nu contin conservanti sau coloranti artificiali. Prigat este produs si îmbuteliat în Romania de catre PepsiCo Romania.
Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori de un miliard de ori pe zi, în peste 200 de tari si teritorii din întreaga lume. PepsiCo a generat venituri nete de peste 66 miliarde de dolari în 2013, prin portofoliul sau de produse alimentare si bauturi, ce include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker si Tropicana. Portofoliul de produse PepsiCo reuneste o gama larga de produse alimentare si bauturi savuroase, apreciate peste tot în lume, incluzand 22 de branduri ce genereaza fiecare peste de 1 miliard de dolari în vanzari anuale de retail.
|