eMAG intra pe segmentul auto, extinzand gama de produse

eMAG, cel mai mare retailer online din regiune, îsi extinde portofoliul cu o nouă categorie de produse – auto, punând la dispozitia clientilor peste 8.000 de produse. Noua categorie este disponibilă atât direct din stocul eMAG, cât si prin platforma Marketplace, ca urmare a parteneriatelor stabilite cu 23 de vendori.

Produsele sunt grupate în sase mari sectiuni: Anvelope & Jante, Întretinere & Cosmetică auto, Electrică auto, Accesorii auto exterioare & interioare, Reparatii & Depanare auto si Echipamente profesionale.

“Oferta este vastă, preturile sunt convenabile, iar clientul poate identifica foarte usor produsele de care are nevoie. 90% din oferta prezentă în categoria auto este axată pe produse de calitate medie si înaltă. Sunt produse care echivalează în calitate cu cele din echiparea originală a vehiculelor, cu notorietate pe piată: Valeo, Bosch, Total, Elf, Castrol, Mobil, Michelin, Continental etc.”, a declarat Violeta Luca, Vice President & Executive Director eMAG.

Produsele din noua categorie beneficiază deja de reduceri importante ajungând chiar si până la 30% în cazul electronicelor auto, spre exemplu.

Extinderea portofoliului cu produse din segmentul auto vine pe fondul unui trend ascendent pe care îl înregistrează vânzările online de echipamente aferente acestei categorii, atât în România, cât si la nivel european. “Segmentul auto va reprezenta o directie strategică pentru eMAG, cu atât mai mult cu cât rezultatele bune înregistrate la vânzările de roviniete si polite de asigurare RCA ne încurajează să continuam investitiile în această zonă”, a mai spus Violeta Luca.

Noua categorie de produse va include în perioada imediat următoare si piese auto dedicate. Prin acest demers, eMAG urmăreste să devină un jucător important pe piata de accesorii si piese auto.

eMAG este cel mai mare magazin online din regiune si unul dintre creatorii pietei de comert online din România. În ultimii 13 ani, eMAG s-a plasat în pozitia de lider constant al pietei, ca urmare a orientării sale permanente  ca˘tre client, manifestată prin servicii care creează noi standarde în piată, precum 30 de zile drept de retur, Service Pick Up and Return, Garantia Plus si Deschiderea coletului la livrare.

Oferta eMAG se extinde permanent, atât cu noi categorii de produse, cât si prin eMAG Marketplace, prima platforma˘ online din România care grupeaza˘ mai multi retaileri.

eMAG a dezvoltat programe de training de specialitate diferentiate pe categorii de angajati, precum si cea mai mare Academie din mediul privat. eMAG oferă singurul MBA specializat pe ecommerce din România cu profesori experimentati în business-ul international.