Campanie tocmai.ro - in cautarea povestilor adevarate din spatele utilizatorilor site-ului

tocmai.ro face cunostintă cu oamenii din spatele anunturilor si a plecat în căutarea povestilor interesante ale vânzătorilor si cumpărătorilor adevărati, care au reusit prin intermediul site-ului să îsi înceapă o afacere sau să îsi rezolve simplu si rapid o problemă, fără să investească foarte multi bani sau timp.

Ce poti face cu fix 405 lei? Poti începe o afacere pe cont propriu! Mihai, student la inginerie, povesteste cum o bicicletă, o cutie de transport, un telefon si un GPS - toate achizitionate de pe tocmai.ro, l-au ajutat să-si înceapă o afacere. El nu este singurul utilizator care prin intermediul celui mai mare site de anunturi din România a reusit acest lucru. Mai multe povesti interesante despre oameni reali, cu nevoi reale, pot fi găsite pe pagina oficială de Facebook tocmai.ro.

„Ne-am hotărât să facem cunoscute povestile reale din spatele utilizatorilor site-ului tocmai.ro. Acestia sunt oameni reali, cu nevoi reale, care au găsit în tocmai.ro un prieten de nădejde care să-i ajute să îsi găsească, la preturi accesibile, lucrurile de care aveau mare nevoie sau să vândă simplu si rapid ceea ce îsi doreau. În acest sens, am creat si hashtag-ul #TocmaiTeAjuta. Am descoperit povesti interesante care merită împărtăsite tuturor. Poate unele dintre experientele utilizatorilor nostri vor deveni sursă de inspiratie pentru alti oameni care se hotărăsc să îsi înceapă o afacere cu o investitie minimă.” , spune Andreea Trif, Project Manager tocmai.ro.

Înfiintat în 2009, tocmai.ro a avut an de an o crestere continuă, devenind astfel cel mai mare site de anunturi din România. Site-ul face parte din grupul international Schibsted, care detine site-uri în peste 40 de tări, fiind cea mai mare companie de anunturi online din Europa.