Credit Europe Bank - noul meniu pentru serviciul telefonic interactiv CEBLine

Credit Europe Bank a relansat luna aceasta serviciul telefonic interactiv CEBLine, care asigură clienţilor un acces rapid la informaţii privind  produsele deţinute precum şi posibilitatea de a efectua tranzacţii direct de pe telefon, sigur şi uşor.

Meniul aduce noi funcţii, destinate în special deţinătorilor de carduri. Aceştia pot de acum să activeze cardurile prin stabilirea codului PIN de pe telefon, să afle informaţii referitoare la extrasul de cont pentru cardurile de credit, să aplice direct din meniul telefonic pentru servicii sau produse ale băncii dar şi să afle informaţii despre campaniile în derulare.

Acces gratuit şi permanent la informaţii

“Dorim ca serviciile noastre sa fie cât mai accesibile iar opţiunile oferite clienţilor noştri cât mai diverse. Odată cu implementarea noilor funcţii, prin CEBLine se pot efectua acum aproape orice fel de operaţiuni bancare. Acest lucru este posibil 24 de ore din 24, în condiţii sigure – operaţiunile şi comunicarea de date confidenţiale din meniu fiind condiţionate de introducerea unor date personale de identificare cunoscute doar de titular”, a declarat dl. Sinan Kircali, Vicepreşedinte Operaţiuni, Credit Europe Bank România.

Noi funcţii disponibile

Oricine apelează noul meniu CEBLine şi deţine un card de credit sau de debit poate – fără a mai fi nevoie de o vizită în sucursală – să definească sau să modifice codul PIN, în baza datelor de identificare introduse şi a numărului de telefon înregistrat în sistemul informatic al băncii. De asemenea, utilizatorii de card de credit pot afla data emiterii extrasului de cont, data scadentă, suma minimă de plată şi totalul de plată pentru extrasul curent. Atât pentru cardurile de credit cât şi pentru cele de debit utilizatorii pot afla informaţii despre limita aprobată, fondurile disponibile şi bonusul acordat. Totodată, cei care doresc să aplice pentru un produs al băncii o pot face prin intermediul unui meniu special, prin introducerea datelor de contact. O altă noutate este că acum orice apelant poate afla informaţii actualizate despre promoţii şi produse direct din meniul telefonic.

Funcţii îmbunătăţite

În completarea noilor funcţii au fost îmbunătăţite unele deja existente. Clienţii pot afla soldul disponibil pentru conturile curente deţinute, valoarea depozitelor la următoarea scadenţă (inclusiv valoarea neta a dobânzii) precum şi data maturităţii acestora, iar cei care deţin credite pot accesa informaţii despre rata curentă şi scadenţă.. Aceste funcţii pot fi accesate exclusiv în baza codului de client şi a parolei definite, după semnarea contractului CEBLine.

Serviciul CEBLine poate fi apelat din reţeaua Romtelecom la numărul 0801.000.000 (tarif local) sau din orice reţea, la numărul 0750.000.000 (tarif normal). Pentru a afla mai multe informaţii despre CEBLine se poate acccesa www.crediteurope.ro.

În 2013 Credit Europe Bank (România) S.A. aniversează 20 de ani de prezenţă pe piaţa locală.  Membră a grupului financiar olandez Credit Europe Bank NV, banca activează încă din 1993 sub titulatura Banca de Credit Comercial şi Industrial, ulterior ca Finansbank (2004) şi apoi, din 2010, în urma unui proces de rebranding, sub numele de  Credit Euope Bank România.

În România Credit Europe Bank  asigură o gamă largă de produse şi servicii către aproximativ 500.000 de persoane fizice, IMM-uri şi corporaţii, prin intermediul unei reţele alcătuite din 70 de sucursale, agenţii şi puncte de lucru, precum şi prin canale alternative de distribuţie: ATM-uri, POS-uri, servicii de Internet şi Phone Banking.