Produsele New Look, disponibile in 3 rate fara dobanda prin CardAvantaj

Începând cu luna martie 2013, New Look se alătură CardAvantaj "pentru a veni în întâmpinarea nevoilor fashionistelor de a achiziţiona produsele preferate New Look printr-un sistem de plată cât mai accesibil", spun reprezentantii New Look. Astfel că, în toate magazinele New Look din România, va fi disponibil sistemul de plată în 3 rate prin CardAvantaj.

„Noul parteneriat cu Credit Europe Bank şi produsul lor atât de apreciat, CardAvantaj, nu poate decât să ne bucure, în special în luna martie, o lună dedicată exclusiv doamnelor şi domnişoarelor. Prin intermediul CardAvantaj clientele noastre pot să facă shopping relaxat, fără presiunea costurilor, produsele putând fi achitate în 3 rate, fără a plăti dobândă”, a declarat Carmen Mărunţelu, PR&Marketing Manager New Look România.
 
New Look dedică prima săptămână din luna martie ofertelor speciale, concepute pentru reînnoirea garderobei. În fiecare zi, până pe 8 martie, fashionistele sunt întâmpinate de oferte speciale. Ultimele două zile ale campaniei sunt dedicate accesoriilor îndrăzneţe, care să dea tuşa finală outfit-urilor. Astfel, joi şi vineri (7-8 martie), fanele brandului pot profita de -20% la toate accesoriile care nu fac obiectul unei alte promoţii. Ofertele sunt valabile în toate cele 7 magazine New Look din ţară. 

New Look, unul dintre cei mai mari retaileri de modă din Marea Britanie, este prezent în România cu o reţea de 7 magazine în: Bucureşti - Afi Palace Cotroceni şi Băneasa Shopping City, Cluj - Polus Center, Constanţa - Maritimo Shopping Center, Oradea - Oradea Shopping City, Craiova - Electroputere Parc şi Iaşi - Palas Iaşi.

După ce s-a consacrat ca marca numărul unu de îmbrăcăminte şi accesorii pentru femei cu vârsta de până în 35 de ani din Marea Britanie, New Look şi-a propus să cucerească “fashionistele” din România prin colecţii fabuloase la preţuri accesibile.

Marca îşi propune să atragă entuziaştii modei cu noi interpretări ale tendinţelor, reînnoind colecţiile la fiecare şase săptămâni şi introducând peste 200 de noi produse în fiecare săptămână.