Banca Transilvania, campioana pe piata la cresterea numarului de clienti activi care folosesc Internet Banking

Banca Transilvania a primit recunoaşterea oficială pentru „Cea mai mare rată de creştere a numărului de clienţi activi care folosesc serviciile de Internet Bankingul” (55%), respectiv „Cea mai mare rată de creştere a numărului de clienţi activi persoane fizice care utilizează de servicii bancare online” (63%) în 2012, în cadrul Galei Premiilor Online Banking, din partea revistei eFinance.

Clasamentul a fost realizat în urma unui studiu al raportărilor băncilor privind datele pe 2012, comparativ cu anul 2011, parte a anlizei tendinţelor pieţei de banking online. La finalul anului 2012, BT24 avea aproape 292.000 de utilizatori, în creştere cu 32% faţă de sfârşitul lui 2011. Aproape 10% din utilizatorii de BT24 Internet Banking folosesc, de asemenea, BT24 Mobile Banking, procentul fiind în creştere la 31.12.2012, faţă de sfârşitul anului 2011, când era de aproape 6%.

În funcţie de numărul de utilizatori ai serviciilor de Internet Banking, Banca Transilvania are o cotă de piaţă de 10%. Referitor la serviciile bancare oferite prin Mobile Banking, BT are o cotă de piaţă de 28%.

În prezent, peste 300.000 de persoane folosesc BT24, serviciul de Internet Banking şi Mobile Banking oferit de Banca Transilvania, din care peste 80% sunt persoane fizice, iar aproximativ 20% sunt companii.

BT24 poate fi utilizat oricând, de oriunde din lume, oferind acces non-stop la conturile proprii, mobilitate totală şi rapiditate. Utilizatorii acestui serviciu online au comision zero la transferuri între conturile proprii, pentru alimentarea cardurilor sau a conturilor de economii, precum şi la plata facturilor pentru cei peste 40 de furnizori cu care banca are convenţii. Pentru o serie întreagă de alte operaţiuni, comisioanele BT24 sunt mai mici decât cele practicate la ghişee.

Serviciul de Internet Banking al Băncii Transilvania are peste 100 de funcţionalităţi, iar printre principalele avantaje se numără următoarele:
acces non-stop, 24 de ore din 24, 7 zile din 7;
plăţi între conturile personale operate instant şi non-stop;
schimburi valutare derulate instant şi non-stop;
posibilitatea vizualizării online a soldului şi a programării plăţilor;
posibilitatea activării online a serviciului de Mobile Banking BT24 şi a serviciului SMS Alert;
posibilitatea blocării online a cardului bancar;
posibilitatea modificării limitelor de tranzacţionare cu cardurile BT.

Banca Transilvania este una dintre cele mai mari bănci din România, în funcţie de active. Misiunea sa, ca bancă privată cu capital majoritar românesc, este de a sprijini mediul de afaceri. Activitatea BT este organizată pe patru linii principale de business: persoane fizice, IMM, companii mari, respectiv Divizia pentru Medici. Banca Transilvania are peste 6.000 de angajaţi, o reţea formată din 550 de sedii şi 1,67 milioane de clienţi activi.

BT este prima bancă din România care a fost cotată la Bursa de Valori Bucureşti, în 1997. Strategia sa este susţinută de acţionari puternici, printre care Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD), care deţine 15% din capitalul social al băncii.