Lafarge Romania demareaza campania pentru relansarea cimentului la saci Romcim

Lafarge România lanseaza o formula noua pentru principalul sau ciment la sac, Romcim. Astfel, noua formula are o aplicare mai rapida si mai simpla, performante mai bune la temperaturi scazute si o rezistenta finala superioara. De asemenea, produsul are o productivitate mare, implicând un consum redus de ciment si permitând obtinerea unui beton perfect omogen.

Campania de promovare a produsului a fost dezvoltata impreuna cu agentia de publicitate Notorious Advertising si se adreseaza atât constructorilor si mesterilor, cât si utilizatorilor finali.

”Odata cu re-lansarea principalului nostru ciment la sac - Romcim, un produs cu o formula imbunatatita si amprenta redusa de dioxid de carbon – le promitem clientilor nostri un <<ciment beton>>”, spune Sebastian Popescu, Directorul de Marketing al Lafarge România. ”De asemenea, „formula 3R”, care se va regasi pe noul ambalaj si pe toate machetele noastre, defineste foarte clar cele 3 puncte forte ale produsului: rezistenta, rapiditate, rezultat.”

Campania de comunicare integrata va include machete de presa, panouri outdoor, spoturi radio si materiale promotionale in magazine. ”Campania de relansare pentru Romcim inseamna o imagine noua, puternica, care sustine si promoveaza un produs de o calitate superioara”, completeaza Adriana Jipa, Group Account Director, Notorious Advertising. ”Astfel, noul ambalaj Romcim are o grafica si o cromatica moderna, diferentiatoare fata de produsele similare – portocaliu si negru – o combinatie puternica, atractiva si foarte vizibila, ceea ce o va face memorabila.”

Personajul principal al campaniei, binecunoscutul pugilist Leonard Doroftei, figura emblematica a boxului romanesc profesionist, a venit ca o „manusa”: imaginea si activitatea lui sportiva se potrivesc foarte bine cu cele 3 caracteristici pe care le promite noul Romcim.

in paralel cu desfasurarea campaniei publicitare, o echipa Lafarge România a pornit intr-o caravana prin judetele selectate pentru a promova produsul in rândul constructorilor si mesterilor. ”Pentru o prezentare detaliata si practica a calitatilor noului Romcim, facem demonstratii tehnice specialistilor in depozitele clientilor nostri”, mai spune Sebastian Popescu.

Lider mondial in materiale de constructii, Lafarge are 65.000 de angajati in 64 de tari si o cifra de afaceri de 15,8 miliarde de Euro in 2012. Din pozitia sa de jucator de top in industria cimentului, agregatelor si betoanelor, Lafarge contribuie la constructia oraselor in intreaga lume, prin intermediul solutiilor sale inovatoare pentru cladiri si spatii de locuit mai numeroase, mai compacte, mai durabile, mai frumoase si mai bine conectate. Având cel mai performant laborator de cercetare pentru materiale de constructii din intrega lume, Lafarge plaseaza inovatia in fruntea listei sale de prioritati, contribuind astfel la constructii mai durabile si mai prietenoase cu mediul si facilitând creativitatea arhitecturala. Din 2010, Lafarge Group este parte a Indicelui de Sustenabilitate Dow Jones, primul etalon pentru masurarea si recunoasterea actiunilor de dezvoltare durabila.

In România, Lafarge produce materiale de constructii de 15 ani si activeaza pe 3 linii de activitate integrate: ciment, agregate si betoane. Compania are o acoperire geografica extinsa la nivelul intregii tari prin cele 40 de site-uri industriale unde lucreaza peste 1.000 de angajati/colaboratori. in 2011, Lafarge România a inregistrat o cifra de afaceri de 893.222.660 RON, excluzând activitatile de Gips si tranzactiile intre companii.