Hornbach schimba in verde peisajul din statia de metrou Unirii 2

Vegetaţia bogată şi tonurile de verde au luat locul cenuşiului din staţia de metrou Unirii 2, care pare acum un platou de filmare hollywoodian. Nu este însă un scenariu SF, cum am putea crede, ci noul proiect special realizat de Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcţii şi grădinărit.

Această schimbare de peisaj are la bază noua campanie de promovare Hornbach “E rândul tău!” lansată la începutul primăverii. Aceasta are ca obiectiv să transmită oamenilor încredere în propriile forţe şi să îndeamne la schimbare, la crearea de proiecte noi, cu pasiune şi hotărâre, urmând modelul personajului din noul spot TV.

„Noua reclamă prezintă un personaj care reuşeşte să treacă peste orice obstacol şi să ducă la bun sfârşit un mega-proiect, ridicând nu doar o construcţie, cum am fi tentaţi să credem, ci o întreagă planetă”, a declarat Mugurel - Horia Rusu, Director General al Hornbach România.

Potrivit afirmaţiilor sale, Hornbach pune la dispoziţia clienţilor săi peste 120.000 de produse, din care 60.000 permenent pe stoc, astfel încât să poată găsi fără probleme tot ce au nevoie. De asemenea, retailerul oferă preţuri mereu mici, 365 de zile pe an.

Spotul TV, care poate fi urmărit şi la metrou pe un ecran gigant, a ajuns pe canalele TV la începutul lunii martie şi va rula până finalul lunii iunie.

„Prin noua campanie vrem să întărim ideea potrivit căreia Hornbach este partenerul ideal pentru proiecte de amenajare, construcţii şi grădinărit şi să le arătăm tuturor că ei însişi pot fi nişte creatori. În ton cu această campanie surprinzătoare am gândit şi acest proiect special de la metrou”, a mai spus Mugurel - Horia Rusu.

Acesta a subliniat că trecătorii vor putea vedea ce schimbare majoră poate aduce în viaţa lor reamenajarea unei zone şi vor fi încurajaţi să încerce acest lucru şi în propria locuinţă sau grădină.

Campania de promovare Hornbach se desfăşoară în acest moment pe outdoor, posturi de televiziune naţionale, dar şi pe bannerele din faţa magazinelor. Spotul TV şi imagini specifice campaniei se regăsesc şi pe site-ul www.horbach.ro.

Creată în Germania de către agenţia Heimat, campania a fost implementată în toate ţările unde este prezent Hornbach: Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elveţia, Cehia, Slovacia şi Suedia.

Grupul Hornbach, fondat în 1877, este o afacere de familie şi se numără printre liderii de pe piaţa magazinelor de materiale de construcţii şi grădinărit din Europa.

Cotată la Bursa din Frankfurt încă din 1987, compania activează în 9 ţări europene (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elveţia, Cehia, Slovacia, Suedia şi România), operând 139 magazine.

În România, Hornbach a deschis primul magazin în 2007, iar în acest moment deţine cinci magazine: trei în Bucureşti (Berceni, Militari şi Baloteşti), unul în Braşov şi unul în Timişoara fiecare din acestea având o suprafaţă de peste 22.000 mp.