Zlatan Ibrahimovic este imaginea campaniei de marketing a noului Volvo V90

Volvo Cars pregăteste lansarea unei campanii de marketing pentru noul V90, avându-l ca imagine pe celebrul fotbalist Zlatan Ibrahimović. Noua campanie, care va fi lansată în premieră în data de 30 mai, confirmă speculatiile referitoare la continuarea colaborării între fostul atacant Paris Saint­Germain si producătorul suedez de automobile premium.

”Campania celebrează gândirea independentă si puterea care stă în abilitatea de a gândi diferit. Există multe similarităti între drumul parcurs de Zlatan si cel parcurs de Volvo. Nu am ajuns unde suntem astăzi făcând acelasi lucru pe care îl fac cu totii”, spune Anders Gustafsson, Vice Presedinte Senior al Volvo Car Group pentru Europa, Orientul Mijlociu si Africa.

Volvo Cars si Zlatan au lucrat împreună la memorabila campanie de marketing din 2014 în cadrul căreia îl vedem pe celebrul fotbalist recitând imnul national al Suediei si străbătând păduri suedeze.

De la începutul anului, când a fost lansat, si până acum, noul V90 a primit recenzii pozitive din partea media la nivel global. Construind pe baza mostenirii Volvo Cars în materie de segment estate, care a început acum peste 60 de ani cu Volvo Duett, noul V90 face un pas înainte cu varianta estate premium în ceea ce priveste aspectul, materialele si finisajele, păstrând cele mai noi utilităti practice ale unui adevărat estate.

Pentru exercitiul financiar 2015, Volvo Car Group a înregistrat un profit profit operational de 6.620 de milioane de coroane suedeze (2.128 de milioane de coroane suedeze în 2014). Câstigurile din aceeasi perioadă s-au ridicat la 164.043 de milioane de coroane suedeze (137.590 de milioane de coroane suedeze în 2014). În 2015, vânzările globale au ajuns la un record de 503.127 de masini, o crestere de 8% în comparatie cu 2014. Vânzările si profitul operational record obtinute de Volvo Car Group au permis continuarea investitiilor în planul său global de transformare.

Volvo a început operatiunile în anul 1927. Astăzi, Volvo Cars este unul dintre cele mai cunoscute si respectate branduri din lume, cu vânzări de 503.127 de masini în anul 2015, în aproximativ 100 de tări. Din 2010, Volvo Cars este detinută de Zhejiang Geely Holding (Geely Holding) din China. A făcut parte din Swedish Volvo Group până în 1999, când compania a fost cumpărată de Ford Motor Company din U.S.A. În 2010, Volvo Cars a fost achizitionată de Geely Holding

În decembrie 2015, Volvo Cars avea 29.000 de angajati la nivel international. Sediul central, dezvoltarea de produse, activitătile de marketing si administratie au loc în principal în Gothenburg, Suedia. Sediul central al Volvo Cars din China se află în Shanghai. Principalele fabrici de productie ale companiei se află în Gothenburg (Suedia), Ghent (Belgia), Chengdu si Daqing (China), în timp ce motoarele sunt produse în  Skövde (Suedia) si Zhangjiakou (China), iar componentele de caroserie în Olofström (Suedia).