Banca Transilvania are hub de Digital Banking - laboratorul care va transforma oferta BT in solutii digitale

Banca Transilvania dezvoltă un hub de Digital Banking, ca parte a strategiei de a creste si de a investi în omni-channel banking. Hub-ul va lansa si va gestiona proiecte de profil pentru BT, prin conectarea unor idei creative care să transforme oferta Băncii Transilvania în solutii digitale.

Echipa Digital Banking va cuprinde aproximativ 100 de persoane si un mix de specializări: banking, IT, dar si alte domenii si parteneri strategici români si internationali. BT omni-channel are la bază integrarea avantajelor unei sucursale traditionale si a uneia digitale,  Internet Banking si Mobile Banking, precum si social media.

Pentru Banca Transilvania, digital banking înseamnă un pas înainte pentru personalizarea ofertelor, eficientă sporită, cunoasterea detaliată a clientilor si atragerea persoanelor nebancarizate. Digital banking aduce clientilor mobilitate, rapiditate, economie de timp, gestionarea personală a finantelor, precum si costuri mai mici.

Hub-ul BT Digital Banking se află în cadrul Liberty Technology Park din Cluj-Napoca, primul parc tehnologic din România, creat pentru a oferi un mediu destinat dezvoltării companiilor din domeniile IT, comunicatii, cercetare si dezvoltare.

Banca Transilvania este una dintre cele mai mari trei bănci din România, în functie de active. Activitatea sa este organizată pe trei linii principale de business: Corporate, IMM si Retail. BT are peste 7.300 de angajati, peste 550 de sedii si 2,2 milioane de clienti. Strategia băncii este sustinută de actionari internationali, Banca Europeană pentru Reconstructie si Dezvoltare (BERD) si IFC – Banca Mondială.