Campanie promotionala MasterCard si Maestro pentru platile online pe Fashion Days

Fashion Days si MasterCard introduc un nou beneficiu pentru clienti. Astfel, în perioada 7 iulie – 31 august 2016, toti utilizatorii, care aleg să plătească mai rapid cu MasterCard sau Maestro si îsi înregistrează cardul în optiunea „Pay by Click”, vor fi recompensati cu un voucher de 50 de lei la următoarea comandă efectuată.

Campania dedicată stimulării plătii cu cardul, se aplică tuturor comenzilor achitate online, pe Fashion Days, indiferent de canalul de plată (desktop, mobile sau prin aplicatiile de mobil), prin înregistrarea cardului MasterCard sau Maestro în Pay by Click. Optiunea reprezintă o solutie care usurează procesul de check-out si simplifică experienta de plată prin reducerea timpului necesar pentru finalizarea unei tranzactii. Prin înregistrarea în „Pay by Click”, datele cardului sunt salvate în contul de client Fashion Days. La următoarele comenzi pentru care se va alege plata prin „Pay by Click” nu va mai fi nevoie să fie introduse datele aferente cardului, deoarece acestea sunt deja salvate. În acest fel se va ajunge direct la ultimul pas din check-out, respectiv la pagina de validare PayU.

„Cumpărătorii Fashion Days sunt preponderent persoane cu studii medii si superioare, din mediul urban, care au o viată activă si pentru care timpul este o componentă esentială. Pentru ei shoppingul online este un stil de viată. Încercăm să ne adaptăm nevoilor fiecăruia dintre ei si să le crestem încrederea în e-commerce, prin fiecare serviciu sau campanie. Parteneriatul cu MasterCard, prin care facem mai usor procesul de plată cu cardul, reprezintă încă un pas în directia îmbunătătirii experientei de cumpărare”, a declarat Andrei Chirilă, Chief Marketing Officer Fashion Days.

Pe lângă diversitatea foarte mare, de peste 500.000 de produse, clientii Fashion Days beneficiază de livrare si retur gratuite. Un aspect important de mentionat în acest context: Fashion Days este primul magazin online care a introdus, în 2013, optiunea de plată cu cardul în aplicatia de mobil.

În prezent, peste 50% dintre comenzile de pe Fashion Days au fost plasate de pe dispozitivele mobile, iar pentru 2017 estimările arată că procentul acestora va atinge pragul de 60% din total comenzi. În ceea ce priveste ponderea plătilor cu cardul, acestea au depăsit pragul de 20% din totalul comenzilor înregistrate în shop-ul Fashion Days. Peste 50% dintre cei care plătesc cu cardul sunt din Bucuresti, urmati de cei din Cluj, Timisoara, Brasov si Iasi.

„Alături de Fashion Days, ne bucurăm să aducem mai aproape posesorilor de carduri MasterCard si Maestro o experientă de plată optimizată, ce contribuie semnificativ la realizarea cumpărăturilor online, de pe orice format de device, în special de pe cele mobile, într-un mod rapid si facil”, a declarat Gabriel Ghită, Head of New Business, MasterCard Central and Eastern Europe Division. „Pentru popularizarea noului serviciu, realizăm împreună cu partenerii de la Fashion Days si o campanie promotională dedicată posesorilor de carduri MasterCard si Maestro ce adoptă noua optiune până la sfârsitul acestei veri”, continuă acesta.

Fashion Days este cea mai mare destinatie de fashion cu o selectie vastă de mai mult de 500.000 de produse, de la peste 1000 de branduri de piese vestimentare, încăltăminte si accesorii pentru femei, bărbati si copii, cu livrare rapidă. Compania pune la dispozitia clientilor săi produse 100% originale alese direct de la distribuitori autorizati ai brandurilor internationale de top precum: Calvin Klein, Michael Kors, Armani, United Colors of Benetton, Nike, Esprit, Converse, Desigual, Vero Moda, Guess, Geox si multe altele.

Fondată în 2009 de către antreprenori elvetieni, compania s-a extins rapid si operează în prezent în Romania, Bulgaria si Ungaria. Din 2011, Fashion Days este parte a grupului eMAG, fapt care generează mai multe idei inovatoare pentru dezvoltare si beneficii clientilor. Cu peste 4 milioane de clienti, Fashion Days este unul dintre jucătorii cheie ai industriei de modă din regiune, care transformă shoppingul online într-o experientă surprinzătoare si captivantă.