Parchetul triplustratificat, tot mai preferat de romani - analiza Hornbach

Preferintele românilor în materie de amenajări interioare se schimbă, adaptându-se tendintelor de peste hotare. Astfel, atunci când vine vorba de amenajarea pardoselii, tot mai multi aleg parchetul stratificat, în culori deschise si cu plăci de dimensiuni mari, potrivit Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si grădinărit.

“Parchetul stratificat este tot mai des ales de români, în special cel din stejar, datorită proprietătilor sale si a multiplelor avantaje fată de cel din lemn masiv sau cel laminat”, a declarat Mugurel – Horia Rusu, Directorul General al Hornbach România.

Conform declaratiilor acestuia, parchetul stratificat nu ”lucrează în timp”, comparativ cu cel din lemn masiv, a cărui stabilitate dimensională depinde de umiditatea lemnului. De asemenea, este mai rezistent la umiditate decât cel din urmă, foarte rezistent la zgârieturi si cu un aspect elegant.

”În ceea ce priveste achizitiile de parchet stratificat, cel mai căutat tip este cel triplustratificat, cu un strat nobil din lemn natural de 3,5 mm. Acesta are avantajul de a fi folosit pentru încălzirea prin pardoseală, spre deosebire de cel din lemn masiv”, a completat Mugurel - Horia Rusu.

Desi parchetul este usor de montat, românii preferă să îsi amenajeze pardoseala cu o echipă profesionistă si să primească o garantie pentru lucrare, întrucât un montaj neconform generează costuri mult mai mari în timp.

”Recomandarea noastră este ca, în momentul în care se decid să achizitioneze parchetul, clientii să ia în considerare aspecte precum garantia, sistemul  de  îmbinare,  stratul  suport,  dacă  se  pretează  la încălzirea  prin pardoseală sau ce solutii de curătare si îngrijire sunt potrivite”, a adăugat Directorul General al Hornbach.

În ceea ce priveste montajul, reprezentantul Hornbach a mai afirmat că este important ca pasii să fie urmati atent. Astfel, pregătirea stratului suport este foarte importantă, fiind necesar ca acesta să nu prezinte denivelări mai mari de 3 mm, să fie curat si uscat. De asemenea, trebuie lăsat un spatiu de dilatatie, iar de regulă se folosesc pene distantiere în momentul instalării plăcilor, al căror sistem de îmbinare trebuie înlăturat pentru cele dinspre perete. După montajul plăcilor, penele distantiere sunt eliminate si se montează plintele si pragurile.

”Oricine doreste să îsi amenajeze pardoseala cu parchet are la dispozitie, în fiecare dintre magazinele Hornbach,  o gamă diversă de modele dintr-un stoc de 2.500 mp. În plus, clientii Hornbach care doresc să realizeze o lucrare de amenajare de cea mai bună calitate pot opta si pentru serviciul de montaj profesionist pe care îl oferim”, a mai adăugat Mugurel - Horia Rusu.

Serviciul de montaj presupune că, după achizitionarea produselor de care au nevoie, clientii pot programa un mester pentru a fi efectuate măsurătorile la domiciliu, urmând ca apoi proiectul să fie pus în practică de o echipă profesionistă. Lucrarea este îndeplinită conform cerintelor clientului, la final fiind realizată si o curătenie în spatiul de montaj. Pentru aceste servicii garantia este de 2 ani, calitatea fiind cea mai înaltă.

Pentru a promova cele mai folosite modele de parchet si pentru a-i ajuta pe clienti să ia cele mai bune decizii, Hornbach a amenajat o zonă special dedicată acestui tip de proiect în toate magazinele sale.

Orhideele, cele mai vândute flori la ghiveci din România

Pe lângă prezentarea din zona dedicată parchetului, în luna octombrie Hornbach continuă traditia expozitiei si în zona de grădină unde vor fi expuse orhidee, cele mai vândute flori la ghiveci din România.

”Indiferent că le cumpără ca si cadou pentru persoanele dragi sau pentru înfrumusetarea propriei case, românii preferă orhideele. De aceea, în fiecare an, avem o traditie de a organiza o expozitie dedicată acestor flori, în cadrul căreia vizitatorii pot admira si cumpăra o varietate de specii si pot primi sfaturi de îngrijire”, a declarat Directorul General al Hornbach.

Potrivit acestuia, specia care înregistrează cele mai mari vânzări este Phalaenopsis, disponibilă în mai multe tipuri. De asemenea, în magazinele Hornbach pot fi achizitionate alte sase specii de orhidee, retailerul oferind peste 2.000 de bucăti pe această grupă de produse, toate provenite din import si având garantia cresterii plantelor. Astfel, în cazul reclamatiilor îndreptătite primite pe o perioadă de 12 luni, banii sunt returnati sau produsele sunt înlocuite.

În ceea ce priveste îngriijirea orhideelor, acestea trebuie plantate în ghivece transparente si au nevoie de lumină si umiditate, de aceea cel mai bun loc unde pot fi pozitionate este un pervaz unde există variatii de temperatură care induc înflorirea. Udarea florilor se realizează la un interval de 7 zile, atunci când rădăcinile devin albe, întrucât apa în exces provoacă putrezirea rădăcinilor.

Cele două expozitii vor avea loc pe parcursul lunii octombrie, în toate cele cinci magazine Hornbach.

Grupul Hornbach, fondat în 1877, este o afacere de familie si se numără printre liderii de pe piata magazinelor de materiale de constructii si grădinărit din Europa.

Cotată la Bursa din Frankfurt încă din 1987, compania activează în 9 tări europene (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elvetia, Cehia, Slovacia, Suedia si România), operând 145 de magazine.

În România, Hornbach a deschis primul magazin în 2007, iar în acest moment detine trei magazine în Bucuresti (Berceni, Militari si Balotesti), unul în Brasov si unul în Timisoara.