Orange Romania: 10.514.000 de clienti la data de 30 septembrie 2014

În trimestrul al treilea, Orange România a înregistrat venituri totale de 227,4 milioane de euro, în crestere cu 3,4% fată de aceeasi perioadă din 2013, excluzând impactul reducerii tarifelor de interconectare. De la începutul anului, veniturile companiei au totalizat 675,7 milioane de euro. Orange continuă să atragă clienti noi, astfel că la data de 30 septembrie 2014 compania avea 10.514.000 de clienti, cu aproximativ 131.000 mai multi decât cu un an în urmă.

Evolutia din acest trimestru a stat sub semnul digitalizării si al serviciilor 4G. Serviciile 4G disponibile în toata oferta de abonamente pentru persoane fizice si la alegerea beneficiilor flexi Orange PrePay, traficul 4G suplimentar acordat abonatilor existenti, acoperirea 4G la metrou, toate în exclusivitate la Orange, sunt noile avantaje pe care le au clientii pentru a se bucura pe deplin de experienta digitală 4G. Orange detine cea mai extinsă retea 4G din România si oferă viteze medii reale de până la 60-80 Mbps pentru 78% din populatia urbană si de până la 150 Mbps în Bucuresti si alte 5 orase, prin intermediul primei retele comerciale 4G+.

Astfel, în al treilea trimestru al anului, vânzările de tablete 3G si 4G s-au triplat fată de aceeasi perioadă a anului trecut. De asemenea, ponderea telefoanelor 4G în totalul smartphone-urilor vândute a crescut într-un an de 4 ori, de la 11% la peste 40%, pe fondul extinderii portofoliului de telefoane 4G la 35 de modele. În strânsă legătură, traficul de internet mobil în reteaua Orange a crescut cu peste 70% comparativ cu aceeasi perioadă a anului trecut, iar traficul realizat pe smartphone-uri s-a dublat, în principal datorită cresterii traficului din reteaua 4G.

În conditiile în care tot mai multi clienti preferă să se informeze, să-si gestioneze contul sau să cumpere online, Orange a adus o serie de functionalităti site-ului său web si a lansat în al treilea trimestru o nouă versiune a aplicatiei contul meu. Astfel, vânzările prin intermediul magazinului online  au avut o evolutie pozitivă, în special pe segmentul de accesorii si gadget-uri, unde cresterea a fost de aproape 40%.  De asemenea, numărul de descărcări ale aplicatiei „contul meu” s-a triplat fată de trimestrul anterior.

Interesul tot mai mare pentru mobilitate sustinut de internetul de mare viteză si de explozia de aplicatii se manifestă si în zona de televiziune multi-ecran. În prezent, peste 110 000 de abonati Orange TV vizionează programele pe televizor si dispozitivele mobile, în timp ce aplicatia pentru smartphone si tabletă a fost descărcată deja de peste 800 000 de ori. Din trimestrul trei al anului, abonatii Orange TV pot vedea meciurile de fotbal din Liga 1 pe toate ecranele, iar biblioteca de filme, seriale si emisiuni din Orange TV Go a fost îmbogătită cu episoade noi din seriale americane, difuzate în maxim 48 de ore de la premiera din Statele Unite.

„Într-o piată foarte dinamică, Orange a devenit lider prin lansarea unor oferte inovatoare si prin calitate. Iar după mai bine de doisprezece ani, rămânem în topul alegerilor clientilor. Acest lucru ne bucură cel mai mult si ne încurajează să continuăm investitiile în directia digitalizării, pentru a le aduce clientilor beneficii valoroase, bazate pe o retea performantă, servicii de ultimă generatie pentru dispozitive multiple si servicii de suport de cea mai bună calitate. În zona de business, vom continua să le oferim clientilor un portofoliu complet de solutii digitale integrate pentru afacerea lor.”, a spus Jean-François Fallacher, CEO Orange România.