Focus pe fashion, pe elefant.ro


Cei pentru care elefant.ro inca inseamna doar cea mai mare librarie online din Romania trebuie sa viziteze si sectiunile mai noi din acest foarte dinamic magazin atat de popular pe internet. Pe langa jucarii, parfumuri si alte categorii de produse, foarte vizitate sunt "rafturile" cu imbracaminte, incaltaminte si accesorii.

Asadar, fashion-ul este in prim-plan pe elefant.ro, caci produsele de la branduri de renume international pot fi achizitionate la preturi foarte mici. Mai mult decat atat, foarte des sunt derulate promotii prin care clientii pot plati si mai putin pentru produsele favorite, fie ca isi pun in cosul virtual de cumparaturi bluze crosetate din colectia noua sau diverse modele de margele si bijuterii care sa se potriveasca la piesele vestimentare recent achizitionate.

Spre deosebire de magazinele din mall-uri, pe internet politica in retail prevede in general preturi prietenoase pentru cele mai multe categorii de public. Magazinele online au costuri de operare mai mici, nu trebuie sa expuna in mod real toate produsele si au astfel mai putine cheltuieli pe care clientii ar trebui sa le suporte in pretul cumparaturilor, asa cum se intampla in mediul offline. Totul este in beneficiul clientilor, acestia vor face shopping comod si rapid, fara a fi nevoie sa se mai deplaseze in magazine. Se poate spune ca magazinele vin catre clienti, caci sunt disponibile non-stop pe orice computer sau dispozitiv mobil de acces la internet, iar comenzile sunt livrate prin curier la adresa dorita.

Fashion-ul este categoria care, alaturi de IT&C, are cel mai mare succes pe piata de comert electronic din Romania. Clientii - femei si barbati - profita de posibilitatea de a compara produsele stand confortabil in propria casa ori la birou, iar campaniile promotionale "seduc" publicul cu atat mai mult. Se pot cumpara genti pentru femei la preturi foarte prietenoase, chiar daca este vorba despre genti de la marci de prestigiu. Calitatea are un pret mai mic pe internet, iar clientii pot cumpara mai mult cu acelasi buget cu care anterior erau nevoiti sa se limiteze la mai putine produse.