Brico Depot continua expansiunea pe piata locala, dorind sa ajunga la 40-50 de magazine

Conducerea Brico Depot este multumită de succesul inaugurării noilor magazine si îsi mentine obiectivul de a ajunge la 40-50 de unităti în viitor. Brico Depot continuă procesul de transformare în lunile urmatoare, iar în prezent este în căutare de parteneriate prin care să îsi optimizeze activele.

“După inaugurarea cu succes a celor sase magazine pe 17 octombrie, suntem convinsi că  Brico Depot este un format adecvat pentru a fi extins în România. Avem o strategie dinamică, iar scopul nostru este să mentinem lucrurile în miscare. În timp ce ne continuăm avansul pe piată, suntem deschisi către noi parteneriate. În acest moment suntem în discutii cu potentiali parteneri pentru a optimiza spatiul din magazinele existente. Formatul  Brico Depot se concentrează în special pe eficientă, astfel încât am decis că închirierea spatiilor libere din magazinele noastre este cea mai bună solutie pentru a le exploata potentialul la maximum, spune Patrick Papot, Deputy CEO Romania, Brico Depot.

În acord cu strategia sa de business, managementul Brico Depot ia în considerare închirierea spatiilor rămase libere după transformarea magazinelor.

Brico Depot, detinut de compania britanică Kingfisher plc, operează în prezent în opt puncte comerciale: trei în Bucuresti – Pantelimon, Orhideea si Chiajna, si magazinele deschise la mijlocul lunii octombrie în tară, la Ploiesti, Pitesti, Brasov, Arad si Oradea.

În magazinele Brico Depot, lucrători comerciali înalt specializati, sunt prezenti in permanentă cu informatii utile si exhaustive pentru clienti. Depozitele sunt structurate într-un format usor de parcurs, cu trei zone principale - materiale de constructii si renovări, amenajări interioare si unelte necesare pentru realizarea lucrărilor – si îsi deschid usile în fiecare zi de la ora 07:00.