REMAX reia expansiunea in Romania si mizeaza pe 12 francize pana la finele anului 2014

RE/MAX, lider mondial în real-estate si franciza numărul 1 la nivel global pe acest segment, îsi reia expansiunea pe plan local si mizează pe încheierea acestui an cu un număr de 12 francize.

„Începând cu acest an, RE/MAX si-a reluat expansiunea pe plan local. Astfel, în acest moment, pe piata autohtonă există 7 francize, urmând ca până la finele anului să avem 12 birouri în mai multe orase din tară. În ceea ce priveste business-ul RE/MAX obtinut din comisioanele din tranzactii imobiliare, acesta va depăsi 430.000 de euro în 2014, tinând cont că jumătate dintre francize au devenit functionale în ultimele luni din an”, a declarat Răzvan Cuc, Director Regional RE/MAX România.

Acesta a subliniat că, în acest moment, master-franciza RE/MAX România se află la Cluj-Napoca, restul birourilor fiind prezente si în alte orase precum Bucuresti, Bistrita, Arad si Brasov, iar până la finele anului vor fi acoperite si locatii precum Bacău sau Suceava.

La nivel mondial, RE/MAX este prezent în 97 de tări, cu peste 6.400 de birouri si 93.000 de agenti, iar în Europa are 1.500 de francize si mai mult de 12.500 de agenti. De altfel, în tări din Europa, precum Cehia, Germania, Italia, Austria, Portugalia sau Elvetia, RE/MAX este lider de piată, prin intermediul birourilor sale fiind realizate cea mai mare parte a tranzactiilor imobiliare.
Planuri pentru 2015: încă 15 francize si dublarea afacerilor.

Raportat la planurile de viitor ale RE/MAX pe plan local, Răzvan Cuc a afirmat că, în 2015, este vizată ridicarea numărului de francize cu 15 noi locatii, până la 27 de birouri în întreaga tară, dar si o dublare a cifrei de afaceri.

“În primă fază vizăm orasele mari din România, cu peste 150.000 de locuitori, iar în 10 ani estimăm că vom ajunge la 110 birouri francizate si peste 1.000 de agenti imobiliari în întreaga tară. Este, cu sigurantă, o mare provocare, însă credem că toate atuurile brandului RE/MAX – competenta, trainingurile oferite, expertiza si experienta – vor face diferenta pe piata imobiliară locală”, a mai spus Răzvan Cuc.

Cine poate avea o franciză RE/MAX

Potrivit Directorului Regional al companiei, peste 60% din francizele RE/MAX România reprezintă în acest moment conversii, iar restul sunt start-up-uri.

“Practic, peste jumătate din birourile noastre sunt agentii imobiliare care au ales să devină francize RE/MAX. Restul, sunt business-uri noi, pornite de la zero, de antreprenori ce îsi doresc să aibă o afacere ce beneficiază de sprijinul unui grup puternic, ca RE/MAX”, a subliniat Răzvan Cuc.

Conform reprezentantului RE/MAX, achizitia unei francize aduce o serie de avantaje majore care pot sustine o afacere de succes. Astfel, printre cele mai importante se numără afilierea la o retea de top, locală si internatională, accesul la platforma de listare a proprietătilor, oferirea de suport de marketing si programe de training pentru brokeri si agenti.

“Practic, prin afilierea la reteaua RE/MAX, francizele beneficiază de un sistem de promovare a proprietătilor integrat la nivel mondial si de încredere în rândul clientilor. În cadrul francizelor RE/MAX toti agentii au nevoie de certificări, pe care le pot obtine în urma a minim 150 de ore de training, brokerii având nevoie de cel putin 200 de ore de training”, a subliniat Răzvan Cuc.

„RE/MAX dispune cea mai bună platformă pentru cei care îsi doresc o afacere în consultantă imobiliară, oferind cel mai eficient sistem de educatie în domeniu, tehnologie de ultimă oră, cooperare între birouri si suportul unui brand puternic. Puterea globală a RE/MAX oferă mediul ideal pentru succes în business si crestere pe acest segment”, a afirmat, la rândul său, Gil Li-ran, Head of Marketing RE/MAX Israel, Trainer&Coach în real-estate.

RE/MAX este lider mondial în real-estate, fiind franciza numărul 1 la nivel global pe acest segment. Compania, înfiintată în 1973 în Denver, are peste 6.400 de birouri si peste 93.000 de agenti afiliati în 97 de tări din întreaga lume. În Europa, RE/MAX este prezent în 31 de tări, cu 1.500 birouri si 12.500 de agenti, continuând să se extindă.