Dr. KID, asigurare de sanatate destinata copiilor, disponibila celor care au KidCONT la Banca Transilvania

Copiii care au KidCONT la Banca Transilvania pot beneficia de prima asigurare de sănătate din România, destinată copiilor – Dr. KID, asigurare oferită de Metropolitan Life. Dr.KID le oferă celor mici protectie 24 de ore din 24, în cazul diagnosticării cu o boală gravă, în eventualitatea unui accident, dar si alte beneficii pentru sănătatea acestora.

KidCONT este produsul Băncii Transilvania dedicat economisirii pentru copii. Acesta are o platformă online care oferă, tot în premieră în România, posibilitatea alimentării contului cu ajutorul cardului, chiar dacă acesta nu este emis de Banca Transilvania.

Asigurarea de sănătate Dr.KID, asociată KidCONT-ului, poate fi încheiată în oricare dintre sediile Băncii Transilvania.

Părintii pot opta pentru unul dintre cele două pachete de asigurare Dr.KID, „Relaxat” si „Perfectionist”. Beneficiile de protectie oferite ajung până la 120.000 lei, suma lunară de plată este cuprinsă între 48 si 134 de lei si poate fi achitată direct din KidCONT, fără a mai fi necesară deplasarea periodică la bancă.

Asigurarea de sănătate Dr.KID acoperă cele mai frecvente evenimente nedorite: fracturi, arsuri, spitalizare, interventie chirurgicală. Totodată, Dr.KID oferă protectie financiară în cazul diagnosticării cu o afectiune gravă si invaliditătii.

KidCONT este un produs de economisire în lei sau în euro, cu acumulare si capitalizarea anuală a dobânzii, deschis de părinte la Banca Transilvania, pe numele copilului. Rata dobânzii pentru KidCONT este de 4%/an pentru economiile în lei si de 2,25%/an pentru cele în euro.

BT desfăsoară o campanie destinată celor care au KidCONT, până în 31 decembrie 2014: 2% din valoarea cumpărăturilor achitate cu cardurile de debit ale Băncii Transilvania se întorc în KidCONT. Promotia se referă la cumpărăturile făcute la hypermarket sau supermarket, în magazine de îmbrăcăminte si farmacii.

Banca Transilvania este una dintre cele mai mari trei bănci din România, în functie de active, cu o cotă de piată de 9,7%. Activitatea sa este organizată pe trei linii principale de business: Corporate, IMM si Retail. BT are peste 6.000 de angajati, o retea formată din aproape 550 de sedii si 1,88 de milioane de clienti activi. Strategia băncii este sustinută de actionari internationali, BERD si IFC – Banca Mondială. În acest an, Banca Transilvania a împlinit 20 de ani.

Metropolitan Life este numărul 1 în asigurări de viată garantate de accident si îmbolnăvire si numărul 2 în piata de asigurări de viată, cu 16% cotă de piată. Metropolitan Life are peste 15 ani de activitate pe piata locală de asigurări de viată.