QuickMobile si Banca Transilvania - parteneriat care aduce premii si reduceri clientilor BT Star Forte

QuickMobile, unul dintre cei mai importanți retaileri de IT&C din mediul online în România, a demarat un parteneriat cu Banca Transilvania, prin care persoanele care aplică online pentru cardul Star Forte primesc ulterior premii și reduceri în valoare de 200 de lei. Astfel, la prima cumpărătură cu cardul BT Star Forte pe site-ul www.quickmobile.ro sunt acordate 100 de puncte Star, în valoare de 100 de lei, iar pentru cumpărarea de produse în valoare de minim 500 de lei din oferta QuickMobile, retailer-ul acordă o reducere de 100 de lei, sub formă de voucher.

Campania pentru cardul BT Star Forte se desfăşoară în perioada cuprinsă între 15 decembrie 2014 şi 15 ianuarie 2015. Tranzacțiile cu cardul BT trebuie efectuate până în 31 martie 2015, dată până la care este valabil voucher-ul electronic oferit pentru cumpărăturile de minim 500 de lei de pe site-ul QuickMobile.

„Încercăm în permanență să fim aproape de clienții noștri și să le oferim acces la cele mai noi produse IT&C, în cel mai scurt timp. Parteneriatul cu Banca Transilvania ne permite să le oferim acestora reduceri și posibilitatea de a cumpăra în rate, încurajând totodată comerțul online, care reprezintă o parte importantă a business-ului QuickMobile”, a declarat Tudor Țiboc, General Manager QuickMobile.

Clienţii BT care au Star Forte primesc puncte STAR la fiecare cumpărătură cu respectivul card atât din țară, cât și din străinătate. Valoarea unui Punct STAR este de 1 leu, punctele acumulate putând fi folosite la alte cumpărături, la comercianții care fac parte din programul de loialitate al Băncii Transilvania, STAR. În cadrul acestei campanii, cardul Star Forte este emis gratuit de Banca Transilvania.

Cumpărăturile pe siteul QuickMobile pot fi făcute, de asemenea, în rate. BT şi QuickMobile pun la dispoziţia clienţilor posibilitatea de a achiziţiona produse în 12 rate fără dobândă.

QuickMobile este unul dintre cei mai importanți retaileri de IT&C din mediul online din România, portofoliul său de afaceri fiind completat de o rețea de puncte de vânzare în cele mai importante centre comerciale din țară, concepute ca magazine cu acces de 360°, care înregistrează un trafic de peste 2,2 milioane de vizitatori unici în fiecare an.

Compania, prin investițiile pe care le desfășoară, atât în infrastructură, cât și în stocurile de produse, dar și prin calitatea serviciilor furnizate, reușeste de fiecare dată să pună România pe harta marilor lansări din industria IT&C la nivel mondial, QuickMobile fiind singurul retailer de pe plan național care reușește să aducă pe piața locală cele mai noi produse din domeniu, în cel mai scurt timp.

Portofoliul QuickMobile include branduri de lux, de la nume celebre în lumea modei internaționale, precum Jean Paul Gaultier, Guess, Kenzo, Moschino, Karl Lagerfeld, Gucci, Valentino, Celine sau Balenciaga. Cifra de afaceri QuickMobile în 2013 a fost de 38 milioane de euro.

Banca Transilvania este una dintre cele mai mari trei bănci din România, în funcţie de active. Activitatea sa este organizată pe trei linii principale de business: Corporate, IMM şi Retail. BT are peste 6.000 de angajaţi, o reţea formată din aproape 550 de sedii şi 1,88 de milioane de clienţi activi. Strategia băncii este susţinută de acţionari internaţionali, BERD şi IFC-Banca Mondială. În 2014, Banca Transilvania a împlinit 20 de ani.