UEFA Champions League si UEFA Europa League - in exclusivitate la Dolce Sport, in perioada 2015 - 2018

Telekom Romania Communications a câstigat drepturile exclusive pentru TV, online si aplicatii mobile ale UEFA Champions League si ale UEFA Europa League, pentru perioada 2015-2018. Astfel, dintre canalele de televiziune cu plată din România, cele Dolce Sport vor fi singurele care vor difuza cele mai importante competitii fotbalistice intercluburi din Europa.

Cele mai mari staruri ale fotbalului mondial vor putea fi văzute, în următoarele 3 sezoane, în meciurile transmise pe toate canalele Dolce Sport (4 canale SD si două canale HD), dar si prin platforma Telekom TV Web & Mobile (mai multe detalii despre modalitatea de înregistrare si pachete sunt disponibile aici ). Drepturile includ difuzarea tuturor meciurilor, inclusiv UEFA Super Cup, în direct sau în reluare, precum si rezumatele de la miezul noptii din fiecare competitie si magazinele săptămânale.

„Ne bucurăm să aducem încă o veste bună pentru microbisti în preajma sărbătorilor de iarnă. Ne-am propus de la început să construim un canal de sport de calitate, de aceea UEFA Champions League si UEFA Europa League au fost în oferta noastră încă de la aparitia Dolce Sport, în 2010. Prin intermediul platformei Telekom TV Web & Mobile, clientii nostri se pot bucura de o experientă nouă si unică urmărind meciurile celor două competitii internationale – de oriunde, pe orice tip de ecran si exclusiv pe Dolce Sport”, a declarat Vlad Enăchescu, directorul general al Dolce Sport.

Dolce Sport, televiziunea de sport a Telekom Romania, prezentă pe piată din 2010, si-a obisunit clientii cu un continut de calitate si exclusiv, transmis pe 4 canale SD (Dolce Sport 1, Dolce Sport 2, Dolce Sport 3 si Dolce Sport 4) si două HD (Dolce Sport 1HD si Dolce Sport 2HD). Programele acestor canale pot fi urmărite si prin intermediul platformei Telekom TV Web & Mobile.

Telekom Romania este un brand de telecomunicatii nou si dinamic, care oferă servicii de telecomunicatii fixe si mobile complete, inovatoare, simplificate si personalizate pentru o comunitate vastă de clienti, cu aproximativ 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Communications si Telekom Romania Mobile Communications, noul brand oferă servicii integrate de telecomunicatii, astfel încât clientii să beneficieze de o experientă completă si inedită: servicii de voce si date mobile 3G si 4G, telefonie fixă traditională, internet de mare viteză si televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV, precum si continut de înaltă calitate si exclusivităti. Pentru clientii business, noul brand este promisiunea unor solutii IT&C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive si mai agile.

Brand-ul Telekom Romania este prezent pe piata românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom si COSMOTE România.