Divizia Private Banking a Bancii Transilvania: plus 16% numar de clienti si plus 15% resurse gestionate fata de 2013

Divizia Private Banking a Băncii Transilvania si-a depăsit obiectivele stabilite pentru acest an, având cu 16% mai multi clienti si cu aproape 15% mai multe resurse gestionate, în comparatie cu aceeasi perioadă a anului trecut. tinta a fost de 10% crestere în 2014, pentru ambele categorii.

Acest an a însemnat pentru BT Private Banking, de asemenea, investitii în amenajarea unui sediu nou, o vilă aflată pe strada Jean Monnet, în Bucuresti.

În prezent, aproape 3.000 de clienti Private Banking lucrează cu Banca Transilvania, având resurse de peste 570 milioane euro. Noul sediu BT Private Banking din Bucuresti conferă un cadru modern, destinat consilierii clientilor. Pentru clientii iubitori de artă, în cadrul locatiei băncii sunt expuse lucrări ale unor artisti contemporani cu recunoastere inclusiv internatională.

În acest an, Banca Transilvania a extins serviciile de Private Banking, pe lângă Bucuresti si Cluj, în alte patru zone: Constanta, Brasov, Timisoara si Oradea.

Clientii BT Private Banking sunt ce cei care au la Banca Transilvania disponibilităti de peste 100.000 euro sau echivalent. De asemenea, sunt persoanele care investesc sume semnificative în companiile care fac parte din Grupul Financiar Banca Transilvania, cum sunt BT Asset Management sau BT Securities, dar si clientii cu carduri premium sau cu împrumuturi mari la BT.

Obiectivele BT Private Banking pentru 2015 sunt ambitioase: crestere de peste 10% privind numărul de clienti, respectiv de peste 10% în ceea ce priveste resursele atrase. Anul viitor va fi amenajat inclusiv în Cluj-Napoca un sediu Private Banking, aproape de Sediul Central BT.

Banca Transilvania este una dintre cele mai mari trei bănci din România, în functie de active, cu o cotă de piată de 9,7%. Activitatea sa este organizată pe trei linii principale de business: Corporate, IMM si Retail. BT are peste 6.000 de angajati, o retea formată din aproape 550 de sedii si 1,88 de milioane de clienti activi. Strategia băncii este sustinută de actionari internationali, BERD si IFC–Banca Mondială. În acest an, Banca Transilvania a împlinit 20 de ani.