Libra Internet Bank - numarul operatiunilor prin Internet Banking s-a dublat in 2014

Clientii Libra Internet Bank au efectuat, pe parcursul anului 2014, 1,1 milioane de operatiuni online prin intermediul serviciului Internet Banking.

Operatiunile din mediul online au crescut anul trecut cu aproximativ 97%, ceea ce inseamna aproximativ o dublare fata de anul 2013. Acest lucru confirma faptul ca o mare parte dintre clientii bancii prefera sa opereze din ce in ce mai mult online.

Clientii din categoria Persoane Juridice pastreaza in continuare cea mai mare pondere in operatiunile din mediul online.

“Ne bucura sa observam ca functionalitatile pe care le punem la dispozitia serviciului de Internet Banking se reflecta in decizia clientilor de a opera in mediul online. Credem ca imbunatatirea serviciului Internet Banking cu 29 de functionalitati, in 2014, a contribuit la dublarea operatiunilor online.” a declarat Emil Bituleanu, Presedintele Libra Internet Bank.

Serviciile de Internet Banking si Mobile Banking sunt oferite clientilor in mod gratuit, fara taxe de activare sau de administrare. Banca incurajeaza clientii sa tranzactioneze prin mediul online si acorda  discount de o treime la comisioanele operationale online fata de cele de la ghiseul bancii.

Libra Internet Bank si-a imbogatit semnificativ indicatorii pe parcursul anului 2014, inregistrand constant rezultate pozitive. Pe piata bancara din Romania, Libra Internet Bank se remarca prin produse inovatoare, iar de curand a lansat produsul Contul Online, primul, dar mai ales singurul cont online din Romania 100% gratuit.