6 pozitii de internship deschise la IMAGE PR

IMAGE PR lansează o nouă editie a programului său de internship si deschide 6 pozitii pentru tineri entuziasti care îsi doresc să descopere si să fie implicati în activitatea unei agentii de relatii publice. Internshipul se va desfăsura în perioada mai - iunie 2015.

,,Am organizat până acum mai bine de 15 editii de internship, ne-au trecut pragul zeci de studenti interesati să afle cum arată ziua unui specialist în relatii publice si, de fiecare dată, încercăm să le oferim o experientă reală de învătare si întelegere a domeniului.

Internii nostri devin, timp de două săptămâni, parte din echipa agentiei cu acces la resursele acesteia, pentru că suntem de părere că doar asa pot realiza cât este de complexă activitatea într-o agentie. Ei lucrează îndeaproape cu unul dintre consultantii nostri, sunt implicati în toate etapele realizării unui proiect, sunt îndrumati la fiecare pas si primesc un feedback la finalul perioadei, având astfel parte de o experienta completă”, a declarat Alexandru Păius, Senior Partner IMAGE PR.

Procesul de recrutare de anul acesta porneste de la necesitatea de a identifica acele elemente care se află ,,inside the box” pentru un specialist în comunicare si care reprezintă primul pas, si cel mai important, pe drumul spre ideile ,,outside the box”.

Mecanismul de recrutare, disponibil pe siteul agentiei, constă într-o ,,vânătoare” online de indicii care începe pe pagina de Facebook IMAGE PR si care va testa atentia la detalii a participantilor si creativitatea acestora. Pasul final este un interviu cu reprezentantii agentiei.

Internshipul se adresează studentilor sau absolventilor facultătilor de profil, precum si tuturor celor care doresc să descopere ce presupune o carieră în domeniul comunicării si al relatiilor publice.

IMAGE PR este o companie independentă de relatii publice si comunicare si una dintre primele agentii de PR din România, care pe parcursul celor 20 de ani de activitate a contribuit semnificativ la dezvoltarea industriei de relatii publice. 
 
Reputatia IMAGE PR este definită de două decenii de consultată strategic în comunicare, de serviciile de calitate oferite unei game variate de clienti din diferite industrii si de rezultatele proiectelor de comunicare dezvoltate de-a lungul anilor.

Viziunea IMAGE PR este de a crea valoare adăugată pentru clientii săi. Serviciile si solutiile de comunicare oferite construiesc si consolidează puternice reputatii corporative si de brand companiilor multinationale, asociatiilor profesionale sau altor organizatii, aflate în portofoliul IMAGE PR. 
 
IMAGE PR derulează în prezent proiecte si campanii de comunicare pentru Arctic, Amgen, ARPIM, Coca-Cola Hellenic, Eco-Rom Ambalaje, Danone, Janssen Pharmaceuticals, Unilever, Reckitt Benckiser si altii.