Campania Autodenunt - Provident demonteaza cele mai frecvente mituri despre imprumuturile sale

Provident Financial România a lansat campania „Autodenunt”, realizată de Jazz, prin care compania adresează cele mai comune mituri despre împrumuturile rapide, pe termen scurt, si îsi propune să schimbe preconceptia că institutiile financiare nebancare din România folosesc practici necorespunzătoare în interactiunea cu clientii.

„Campania Autodenunt continuă abordarea autoironică începută în 2014 cu Providentistii si demontează, în aceeasi notă, cele mai frecvente mituri despre împrumuturile noastre: De ce ne vizităm clientii acasă? De ce este DAE mai mare? Ce se întâmplă dacă nu plătesti împrumutul?”, a declarat Marilena Bârliga, Senior Marketing Manager în cadrul Provident.

Astfel, campania ilustrează, prin mai multe spoturi, interactiunea companiei cu clientii, de la primul contact - vizita la domiciliu care diferentiază Provident prin abordarea simplă si personalizată, până la descrierea transparentă a solutiilor financiare, acordarea sumei împrumutate si rambursarea împrumutului. Campania prezintă pe scurt modelul de business Provident, prin intermediul unor personaje fictive: purtătorul de cuvânt al companiei, directorul de resurse umane, agentul Provident, pe nume George Cămătaru, si câtiva dintre clientii acestuia.

„De mult timp, institutiile financiare care acordă mici împrumuturi sunt acuzate de practici nu tocmai corecte. În numele industriei, noi, Provident, am declansat o anchetă internă care arată că, ce să vezi, asa este. Asa începe spotul Autodenunt care dovedeste, în final, că situatia este de fapt pe dos, pornind de la o idee creativă îndrăzneată, pusă în scenă într-un mod amuzant. Ancheta continuă pe www.provident.ro/autodenunt”, a spus Valentin Suciu, Creative Director în cadrul Jazz.

Provident acordă credite de valoare mică, pe termen scurt, cu costuri fixe pe toată perioada împrumutului si nu aplică penalităti pentru întârzierea plătii ratelor. Clientii pot împrumuta sume cuprinse între 500 si 5.000 de lei, pe perioade de 44 până la 78 de săptămâni. Clientii pot alege cum primesc si restituie împrumuturile, fie prin transfer bancar, fie prin serviciul optional de gestionare la domiciliu, oferit contra cost, care presupune acordarea împrumutului în maximum 48 de ore si încasarea ulterioară a ratelor de la domiciliul clientilor.

Provident Financial România este o institutie financiară nebancară înregistrată în Registrul General al Băncii Nationale a României si face parte din grupul britanic International Personal Finance (IPF), unul dintre cei mai importanti furnizori de credite la domiciliu din Europa. Grupul are 2,6 milioane de clienti în sapte tări din Europa Centrală si de Est, precum si în Mexic. IPF este unul dintre cei mai mari angajatori britanici din regiune si una dintre cele mai puternice 250 de companii internationale listate la Bursa din Londra.

În cei nouă ani de prezentă pe piata locală, compania a investit în România peste 257 de milioane de euro si a contribuit la bugetul de stat cu taxe în valoare de peste 45 de milioane de euro. De asemenea, compania dezvoltă si sustine diverse proiecte de responsabilitate socială - programe de educatie financiară, protectia mediului, sprijinirea grupurilor defavorizate - în care a investit până acum peste 700.000 de euro. Provident are peste 850 de angajati în România si colaborează cu peste 3.700 de agenti independenti în 80 de orase din întreaga tara.