Bank to School - un nou eveniment de shopping bancar lansat de Banca Transilvania

Banca Transilvania dă startul unui nou eveniment de shopping bancar, Bank to School, care are loc în perioada 20 august – 30 septembrie 2015, exclusiv online, prin accesarea siteului BT. Pe lângă o serie de reduceri si beneficii pentru clienti, campania are o componentă de implicare socială.

“Bank to School este cel mai nou concept al Băncii Transilvania, un brand ludic si vesel, constuit în jurul ideii de Back to School, devenit Bank to School prin oferta BT si prin contributia la sustinerea educatiei” declară Sergiu Mircea, Director Marketing & Produse si Segmente Retail, Banca Transilvania.

Din oferta Bank to School fac parte următoarele produse: creditul de nevoi personale, depozitele în lei, cardul BT personalizat cu poză, cardul de cumpărături STAR Forte si KID Cont. KID Cont este un produs BT de economisire în lei sau în euro, cu acumulare si capitalizare anuală a dobânzii, care oferă în cadrul acestei campanii cu următoarele beneficii: poate fi constituit indiferent de suma depusă la început; cashback de 1% în cont pentru tranzactiile cu cardul de debit al băncii la anumiti comercianti; cashback în cont 10% din valoarea dobânzii plătite pentru creditul de nevoi personale si alimentarea cu dobânda aferentă depozitelor clasice la termen, în lei. Din campanie fac parte si comercianti parteneri ai programului BT, STAR CARD.

Banca Transilvania face donatii în bani către următoarele fundatii: eMAG, Teach for Romania si Ajungem Mari, pentru majoritatea produselor si serviciilor accesate în cadrul ofertei Bank to School, respectiv pentru cumpărăturile achitate cu cardul BT la comerciantii parteneri STAR, parte din campania Bank to School. De asemenea, clientii care aplică online pentru oferta Bank to School pot face personal donatii către fundatiile mentionate, folosind orice card bancar.

După Bank Friday, DragoBT si Un Mai Muncitoresc, Bank to School este al patrulea eveniment de shopping bancar lansat de Banca Transilvania, concept în premieră pe piata bancară din România.

Banca Transilvania este una dintre cele mai mari trei bănci din România, în functie de active, cu o cotă de piată de 9,8%. Activitatea sa este organizată pe trei linii principale de business: Corporate, IMM si Retail. BT are peste 6.000 de angajati, o retea formată din 550 de sedii si 1,92 de milioane de clienti activi. Strategia băncii este sustinută de actionari internationali, Banca Europeană pentru Reconstructie si Dezvoltare (BERD) si IFC - Banca Mondială.