Noile stiluri de amenajare pentru toamna 2015, recomandate de Hornbach

Fiecare cameră din locuintă are rolul de a ne transmite o anumită stare: camera de zi este cel mai vesel loc din casă, bucătăria este locul deliciilor, baia este propriul SPA, iar dormitorul zona de liniste. Locuinta are rolul de a reflecta, pe deplin, calitatea vietii locatarilor. Tocmai din acest motiv, Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si grădinărit, propune noi stiluri de amenajare care definesc tendintele sezonului toamnă – iarnă.

“Acasă este cel mai important lucru pentru oricine. Noile idei de amenajare pe care le-am conturat pentru acest sezon au rolul de a oferi inspiratie pentru transformarea fiecărei camere din locuintă într-ul loc cald, primitor si plin de bucurie”, a declarat Mugurel – Horia Rusu, Directorul General al Hornbach România.

Acesta a mai adăugat că, si în acest sezon, specialistii Hornbach au dezvoltat patru idei de amenajare care au la bază cele mai noi tendinte în privinta culorilor peretilor, a textilelor folosite si a decoratiunilor ce nu trebuie să lipsească din locuintă.

Astfel, Hornbach propune celor care sunt în căutare de idei de reamenajare pentru această toamnă patru stiluri de amenajare diferite – Tropical Style, Pure Balance, State of Design si New Classic.

„Cele patru stiluri de amenajare de interior concepute de echipa noastră construiesc adevărate universuri de locuit, de la tapet la pardoseli, de la lămpi la tablouri si mici decoratiuni. Toate acestea nu fac decât să creeze din casă un loc personal de relaxare”, a declarat Axel Venn, expert în designul culorilor, care elaborează, de peste zece ani, stilurile de amenajare Hornbach.

La fel de misterios precum tropicele, stilul Tropical Style propus de Hornbach se diferentiază prin culori puternice, vii. Acesta este inspirat de animalele exotice din junglă, precum papagali, colibri si fluturi, dar si de florile colorate si proaspete, de palmieri, de fructe si petale multicolore.

Sentimentul puternic de a trăi este subliniat prin sculpturi de portelan cu inspiratie animală si materiale textile în nuante provocatoare. Culorile luminoase, penele, buchetele de flori opulente umplu încăperea decorată în acest stil de viată pură.

Pure Balance – totul cât mai natural

Cel de-al doilea stil propus de Hornbach are rolul de a aduce oamenii mai aproape de origini si pune accent doar pe ceea ce este simplu si natural. Materialele folosite într-o astfel de amenajare – bambusul, rafia si pluta – invită la liniste si meditare, iar vechiul si noul pot fi îmbinate într-un mod armonios.

Stilul Pure Balance propune folosirea de obiecte cu inspiratie marină, de fotografii alb-negru cu flori sau peisaje si alte accesorii desprinse parcă din inima naturii. În ceea ce priveste textilele, acestea trebuie să aibă la bază fibre precum lâna, blana, fetrul. Pe scurt, Pure Balance înseamnă simplu, autentic, rustic, cu o legătură puternică cu natura.

State of Design – o declaratie pentru ambient

În cel de-al treilea stil de amenajare propus de Hornbach, State of Design, structurile geometrice, metalele si sticla colorată definesc spatiul. Folosirea de mobilier din piele călduroasă, obiecte antice din alamă si bronz, puse în scenă cu elegantă si generozitate, au rolul de a completa decorul.

Contrastele puternice sunt si ele recomandate din plin: lăcuit sau nelăcuit, întunecat si opac sau transparent, beton sau lemn. Luciul metalic dat de toate acestea oferă un mediu ambiental obscur, dar în acelasi timp foarte sofisticat. Întregul ambient pare putin supradimensionat, uneori baroc, alteori ultra-modern, dar simplu si confortabil.

New Classic – frumos si simplu
Coloane, dantelă, mătase si perle – toate acestea, integrate în ambient, au rolul de a da impresia că timpul a stat în loc. Însă noul îsi poate face loc prin perne pufoase, tapet cu irizatii perlate, lumânări si trandafiri. si, potrivit designerilor Hornbach, asa ia nastere stilul New Classic, elegant, luminos si delicat. Acesta este dominat de nuante de bej, roz pal, coral.

Cele patru stiluri propuse de Hornbach în acest sezon se regăsesc si în cele mai noi prospecte aflate în magazine începând cu 1 septembrie. Pentru a putea fi realizate de către toti clientii, Hornbach pune permanent la dispozitia clientilor, în toate cele cinci magazine, peste 120.000 de produse, 60.000 mereu pe raft si alte 60.000 disponibile la comandă, toate la cele mai avantajoase preturi. 

HORNBACH este o companie multinatională, de familie, care a înregistrat în exercitiul financiar 2014/2015 (data bilantului: 28 februarie) o cifră de afaceri (netă) de peste 3,5 miliarde de Euro, în crestere cu 6% comparativ cu perioada anetrioară.

Fondată în anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul constructiilor si grădinăritului care se poate mândri cu o istorie de 5 generatii. În acest moment, concernul detine 147 magazine mixte de materiale de constructii si grădinărit, în nouă tări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elvetia, Cehia, Slovacia, Suedia si România), dintre care 5 în România (Bucuresti  Berceni, Bucuresti Militari, Bucuresti Balotesti, Brasov, Timisoara). 

Conceptul comercial si gama de produse sunt orientate în întregime către sprijinirea proiectele clientilor. HORNBACH garantează acestora preturi mereu mici, fiind lider de piată pe acest segment. În plus, calitatea excelentă a consultantei si a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumărate studii si teste independente.

Prin pionierat, ca de exemplu deschiderea primului magazin mixt de materiale de constructie si articole de grădinărit (1968), a primului megastore (1980) si a primului magazin de materiale de constructii cu conceptul drive-in (2003), HORNBACH îsi dovedeste în permanentă forta inovatoare. De decenii, HORNBACH este considerat un angajator de top, în acest moment având 16.500 de angajati care contribuie la succesul companiei, dintre acestia peste 650 activând  în România.