Hornbach: Romanii, tot mai interesati de o alimentatie sanatoasa, isi cultiva singuri legume
Potrivit Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si grădinărit, românii sunt tot mai interesati de o alimentatie sănătoasă si, fie că au o grădină sau nu, caută tot mai multe solutii pentru a-si cultiva singuri legumele. În acest sens, odată cu apropierea sezonului de cultivare, specialistii Hornbach oferă sfaturi utile si pun la dispozitia clientilor articolele necesare pentru demararea unui proiect de grădinărit, în grădină sau chiar în balcon.
„Atunci când este planificată o cultură mică, de familie, răsadnita este unul dintre cele mai importante articole necesare. Aceasta este ideală pentru producerea răsadurilor si poate fi folosită atât de cei care au o grădină, cât si de cei care doresc să aibă o cultură restrânsă în balcon”, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Directorul General al Hornbach România.
Potrivit acestuia, răsadnitele asigură tot confortul necesar germinării semintelor si dezvoltării lor ulterioare până la plantarea definitivă, pentru care, în functie de cantitatea ce urmează a fi cultivată, se pot alege fie mini-sere, fie sere mai complexe.
De asemenea, pe lângă dimensiunea potrivită spatiului personal, clientii au posibilitatea de a alege răsadnite fabricate din lemn, acoperite cu sticlă sau material plastic.
Dincolo de răsadnite, pasionatii de grădinărit vor putea să îsi completeze lista de achizitii de sezon, în magazinele Hornbach, cu toate produsele necesare pregătirii sezonului de cultivare, precum tăvi, case de semănare, etichete tip, dar si plantatoare. În plus, clientii beneficiază permanent si de garantia cresterii plantelor, acestea având o calitate ridicată. În cazul reclamatiilor îndreptătite, banii sunt returnati sau produsele sunt înlocuite, pe o perioadă de 12 luni, pentru arbusti, tufe, copaci sau trandafiri.
Pentru a sustine pasionatii de grădinărit si persoanele care îsi doresc o alimentatie sănătoasă, în luna februarie, Hornbach amenajează în magazinele din Bucuresti, Timisoara, Sibiu si Brasov o zonă special dedicată răsadnitelor si nu numai.
Decoratiunile interioare cu Star Wars si Frozen, noile tendinte în amenajarea camerelor pentru copii
De asemenea, pe parcursul lunii februarie, părintii si copiii sunt asteptati în toate magazinele Hornbach pentru a beneficia de sfaturi si idei creative de amenajare pentru dormitoare, în functie de vârstă.
„La fel ca în fiecare an, gama de articole dedicată camerelor de copii a fost completată cu noi modele inspirate din filme si animatii populare în rândul celor mici. Astfel, părintii vor putea descoperi o multime de variante de tapet, perdele, covoare, mochete, stickere, tablouri si articole creative, cu motive atractive atât pentru cei mici, cât si pentru adolescenti”, a mai afirmat Mugurel-Horia Rusu.
În ceea ce priveste cele mai iubite personaje, copiii îsi îndreaptă atentia către Hello Kitty, Minnie Mouse, Mickey Mouse, Winnie Pooh, Spiderman, dar si către tematici inspirate din Frozen si Star Wars, acestea reprezentând, de altfel, noile tendinte în amenajarea dormitoarelor pentru copii.
În timp ce fetele sunt atrase de culori calde, iar băietii de tonuri mai reci, recomandarea specialistilor pentru părinti este să aleagă nuante care să îmbine cu succes armonia, creativitatea si căldura încăperii amenajate.
Nu în ultimul rând, consilierii Hornbach recomandă părintilor să tină cont si de calitatea si siguranta pe care o oferă produsele alese, dar si de raportul calitate-pret.
„Prin tema pe care o abordăm în luna februarie în magazinele noastre, îndemnăm părintii să fie creativi alături de cei mici. Astfel, gama noastră include numeroase produse cu ajutorul cărora se poate crea o atmosferă de poveste în camera unui copil, unde armonia este elementul cheie”,a încheiat reprezentantul companiei.
HORNBACH este o companie multinatională, de familie, care a înregistrat în exercitiul financiar 2014/2015 (data bilantului: 28 februarie) o cifră de afaceri (netă) de peste 3,5 miliarde de Euro, în crestere cu 6% comparativ cu perioada anterioară.
Fondată în anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul constructiilor si grădinăritului care se poate mândri cu o istorie de 5 generatii. În acest moment, concernul detine 153 de magazine mixte de materiale de constructii si grădinărit, în nouă tări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elvetia, Cehia, Slovacia, Suedia si România), dintre care 6 în România (Bucuresti Berceni, Bucuresti Militari, Bucuresti Balotesti, Brasov, Timisoara si Sibiu).
Conceptul comercial si gama de produse sunt orientate în întregime către sprijinirea proiectelor clientilor. HORNBACH garantează acestora preturi mereu mici, fiind lider de piată pe acest segment. În plus, calitatea excelentă a consultantei si a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumărate studii si teste independente.
Prin pionierat, ca de exemplu deschiderea primului magazin mixt de materiale de constructie si articole de grădinărit (1968), a primului megastore (1980) si a primului magazin de materiale de constructii cu conceptul drive-in (2003), HORNBACH îsi dovedeste în permanentă forta inovatoare. De decenii, HORNBACH este considerat un angajator de top, în acest moment având 16.500 de angajati care contribuie la succesul companiei, dintre acestia peste 770 activând în România.
|