Hornbach: Romanii, tot mai interesati de o alimentatie sanatoasa, isi cultiva singuri legume

Potrivit  Hornbach, unul dintre principalii retaileri  locali  de  materiale de constructii si grădinărit, românii sunt tot mai interesati de o alimentatie sănătoasă si, fie că au o grădină  sau  nu,  caută tot mai multe solutii pentru a-si cultiva singuri legumele. În acest sens, odată cu apropierea sezonului de cultivare, specialistii  Hornbach  oferă sfaturi utile si pun la dispozitia clientilor articolele necesare pentru demararea unui proiect de grădinărit, în grădină sau chiar în balcon.

„Atunci  când  este  planificată o cultură mică, de familie, răsadnita este unul  dintre cele mai  importante  articole necesare. Aceasta este ideală pentru  producerea  răsadurilor  si poate fi folosită atât de cei care au o grădină,  cât si de cei care doresc să aibă o cultură restrânsă în balcon”, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Directorul General al Hornbach România.

Potrivit  acestuia,  răsadnitele  asigură  tot confortul necesar germinării semintelor si dezvoltării lor  ulterioare  până la plantarea definitivă, pentru care, în  functie  de cantitatea ce urmează a fi cultivată, se pot alege fie mini-sere, fie sere mai complexe.

De asemenea, pe lângă dimensiunea potrivită spatiului personal, clientii au posibilitatea de a alege răsadnite fabricate din lemn, acoperite cu sticlă sau material plastic.

Dincolo  de răsadnite, pasionatii de grădinărit vor putea să îsi completeze lista  de  achizitii  de  sezon, în magazinele Hornbach, cu toate produsele necesare pregătirii sezonului de cultivare, precum tăvi, case de semănare, etichete tip, dar si plantatoare. În plus, clientii  beneficiază permanent si  de  garantia cresterii plantelor, acestea având o calitate ridicată. În cazul  reclamatiilor îndreptătite, banii sunt returnati sau produsele sunt înlocuite,  pe  o  perioadă  de  12  luni, pentru arbusti, tufe, copaci sau trandafiri.

Pentru  a  sustine pasionatii de grădinărit si persoanele care îsi doresc o alimentatie sănătoasă, în luna februarie, Hornbach amenajează în magazinele din Bucuresti, Timisoara, Sibiu si Brasov o zonă special  dedicată răsadnitelor si nu numai.

Decoratiunile  interioare  cu  Star  Wars si Frozen, noile tendinte în amenajarea camerelor pentru copii

De  asemenea,  pe  parcursul  lunii  februarie,  părintii  si  copiii  sunt asteptati  în  toate  magazinele  Hornbach pentru a beneficia de sfaturi si idei creative de amenajare pentru dormitoare, în functie de vârstă.

„La fel ca în fiecare an, gama de articole dedicată camerelor de copii a fost  completată cu noi modele inspirate din filme si animatii populare în rândul celor mici.  Astfel, părintii vor putea descoperi o multime de variante de  tapet,  perdele, covoare,  mochete,  stickere,  tablouri  si articole  creative, cu motive atractive atât pentru cei mici, cât si pentru adolescenti”, a mai afirmat Mugurel-Horia Rusu.

În ceea ce priveste cele mai iubite personaje, copiii îsi îndreaptă atentia către Hello  Kitty, Minnie Mouse, Mickey  Mouse,  Winnie Pooh, Spiderman, dar si către tematici inspirate din Frozen si Star Wars,  acestea reprezentând,  de altfel, noile  tendinte  în amenajarea dormitoarelor pentru copii.

În  timp  ce  fetele sunt atrase de culori calde, iar băietii de tonuri mai reci, recomandarea specialistilor pentru părinti este să aleagă nuante care să  îmbine cu succes armonia, creativitatea si căldura încăperii amenajate.

Nu  în ultimul rând, consilierii Hornbach recomandă părintilor să tină cont si de calitatea si siguranta pe care o oferă produsele alese, dar si de raportul calitate-pret.

„Prin  tema  pe  care o abordăm în luna februarie în magazinele noastre, îndemnăm părintii să fie creativi alături de cei mici. Astfel, gama noastră include numeroase produse cu ajutorul cărora se poate crea o atmosferă de poveste în camera unui copil, unde armonia este elementul cheie”,a încheiat reprezentantul companiei.

HORNBACH  este o companie multinatională, de familie, care a înregistrat în exercitiul  financiar  2014/2015 (data bilantului: 28 februarie) o cifră de afaceri  (netă) de peste 3,5 miliarde de Euro, în crestere cu 6% comparativ cu perioada anterioară.

Fondată   în  anul  1877,  HORNBACH  este  singura  companie  din  domeniul constructiilor  si  grădinăritului  care  se poate mândri cu o istorie de 5 generatii.  În  acest  moment,  concernul  detine  153 de magazine mixte de materiale  de constructii si grădinărit, în nouă tări din Europa (Germania, Austria,  Olanda,  Luxemburg, Elvetia, Cehia, Slovacia, Suedia si România), dintre care 6 în România (Bucuresti  Berceni, Bucuresti Militari, Bucuresti Balotesti, Brasov, Timisoara si Sibiu).

Conceptul  comercial  si  gama de produse sunt orientate în întregime către sprijinirea  proiectelor  clientilor.  HORNBACH garantează acestora preturi mereu  mici,  fiind  lider  de  piată  pe acest segment. În plus, calitatea excelentă a consultantei si a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumărate studii si teste independente.

Prin  pionierat,  ca  de  exemplu  deschiderea  primului  magazin  mixt  de materiale  de  constructie  si  articole  de  grădinărit (1968), a primului megastore  (1980)  si  a  primului  magazin  de materiale de constructii cu conceptul  drive-in  (2003),  HORNBACH  îsi  dovedeste  în permanentă forta inovatoare.  De  decenii,  HORNBACH este considerat un angajator de top, în acest   moment  având  16.500  de  angajati  care  contribuie  la  succesul companiei, dintre acestia peste 770 activând  în România.