Campania TV Michelin CrossClimate, conceputa de TBWA

Michelin lansează o nouă campanie TV pentru anvelopa sa inovatoare, Michelin CrossClimate. Michelin a ales să combine tehnologiile anvelopelor de vară cu cele ale anvelopelor de iarnă într-o singură anvelopă care să ofere siguranţă pe orice tip de vreme. Nouă, diferită și surprinzătoare, noua Michelin CrossClimate este singura anvelopă de vară concepută pentru a face faţă condiţiilor meteo imprevizibile.

Pentru a ilustra performanţele acestei anvelope, Michelin a creat o poveste memorabilă și amuzantă, un echilibru perfect între cinematografie și publicitate.

Campania prezintă o familie surprinsă de trei titani, reprezentând căldura, ploaia și zăpada. Cei trei titani amenințători sunt confruntați de omuleţul Michelin iar familia este salvată deoarece cu anvelopele Michelin CrossClimate, șoferii „sunt înarmați pentru orice tip de vreme”

Această campanie originală a fost concepută de TBWA și continuă seria animaţiilor cu omulețul Michelin.

Campania are ca scop creșterea vizibilității mărcii și prezentarea anvelopei inovatoare Michelin CrossClimate şi se va desfăşura în perioada 29 februarie – 17 aprilie, fiind prezentă pe canalele TV și digitale relevante pentru publicul-țintă Michelin.

Pentru a viziona spotul TV creat pentru campania Michelin CrossClimate, dar şi pentru a descoperi şi celelalte game de anvelope Michelin, puteti acesa www.michelin.ro.

Michelin este una dintre cele 10 cele mai apreciate mărci corporatiste europene conform rezultatelor studiului realizat de Best Brands - organism german de clasificare a mărcilor, care se ocupă cu identificarea celor mai populare mărci, în fiecare an. Pentru acest premiu, GfK Market Research a chestionat 5.000 de persoane din Germania, Anglia, Franţa, Italia și Spania în cadrul unui sondaj online.