Cariere la PepsiCo Romania: programul de internship Butterfly Effect, la a saptea editie

PepsiCo România continuă traditia sustinerii si promovării tinerelor talente, prin lansarea celei de-a saptea editii a programului de internship Butterfly Effect. Acesta se adresează studentilor în căutarea oportunitătilor de dezvoltare a carierei, ambitiosi si dornici să lucreze într-o multinatională de succes.

Toti cei care doresc să aplice trebuie să acceseze platforma Butterfly Effect - www.pepsicointernship.ro si să urmeze pasii de înscriere. Programul se desfăsoară sub forma unui concurs în baza căruia 25 de studenti vor fi selectati pentru sesiunea de internship din acest an, ce se va desfăsura în perioada mai - septembrie 2016. La finalul internshipului, cei mai buni studenti au posibilitatea să devină angajati permanenti ai PepsiCo.

„Butterfly Effect este un program pe care îl îndrăgim foarte mult datorită tinerilor entuziasti, pasionati si plini de idei care vin la PepsiCo să se dezvolte si să demonstreze că pot contribui la succesul echipei noastre. De asemenea, este un proiect longeviv, în care investim continuu, urmând angajamentul nostru numit Performantă cu Scop, prin care ne-am propus să sustinem si promovăm talentele. si în acest an sperăm ca programul să aibă succes în rândul tinerilor si să realizăm proiecte remarcabile împreună?, a declarat Nicoleta Mitu, East Balkans Talent Acquisition Representative.

În urma editiilor anterioare ale programului „Butterfly Effect”, un număr mare de tineri au fost angajati de PepsiCo în mai multe departamente, care au ajuns să ocupe diverse functii în organizatie  - de la Brand Manager, până la Change, Culture & Engagement HR Lead, Learning & Development  & Talent Management Specialist si altele.

Unul dintre ei este Lavinia Barbu, intern PepsiCo în cadrul editiei din 2011 a Butterfly Effect, iar în prezent Brand Manager Pepsi, PepsiCo România. „PepsiCo oferă angajatilor săi sansa de a avea o autonomie deplină asupra proiectelor în curs de desfăsurare si de a se confrunta cu provocări reale de business, care le modelează dezvoltarea ca profesionisti si persoane. Compania este diferită în ceea ce priveste modul de lucru, reinventează  conceptul de corporatie prin încrederea în oameni, capabilităti si prin input indiferent de pozitia ocupată.

În cadrul firmei am avut sansa de a întâlni multi oameni care mi-au modelat personalitatea si dezvoltarea profesională, mentori adevărati, cărora le sunt sunt recunoscătoare pentru că am lucrat si încă mai lucrăm împreună. În PepsiCo am crescut continuu si am reusit să îmi descopăr calitătile cu sustinerea colegilor care conduc această companie.”, a povestit Lavinia despre experienta sa.

Butterfly Effect este compus din trei faze ce îsi propun să atragă (BIG), să dezvolte (BOOST), să filtreze si să recruteze (BORN) talente din rândul studentilor.

Prima fază, BIG (Business Institute for future Graduates) va avea loc în perioada 16 – 27 mai, la sediul companiei din Bucuresti, pe teren si în fabricile PepsiCo, fiind sustinută de o echipă internă de pregătire care va efectua sesiuni functionale de training pentru studentii selectati.

A doua fază, BOOST (Building Opportunities by Ongoing Sustaining Talent) este un internship de vară plătit, ce va avea loc în perioada iunie - august. Acestă etapă va fi destinată unui număr de interni cu competente multiple care vor colabora pe diverse proiecte în mai multe departamente (cei alesi în urma primei faze, BIG). La final, acestia vor cunoaste compania si vor întelege sistemul de functionare a departamentelor, pentru a putea decide care este domeniul care li se potriveste cel mai bine.

A treia fază, BORN (Building On Boarding for the Recruited Newcomers), se derulează începând cu luna septembrie. Aceasta este etapa finală a programului, pe parcursul căreia cei mai bun interni recrutati continuă să se familiarizeze cu organizatia, urmând un Program Structurat On-Boarding, cu sansa de a deveni angajati permanenti.


Pentru a se înscrie, tinerii interesati trebuie să acceseze www.pepsicointernship.ro pentru a completa un scurt chestionar online si pentru a trimite CV-ul, alături de un eseu de maxim 1000 de cuvinte. Înscrierile sunt deschise până la data de 29 aprilie, iar studentii selectati vor fi anuntati pe 09 mai 2016, pe acelasi website.

De asemenea, pe 25 si 26 martie, la Sala Palatului din Bucuresti, PepsiCo va participa la târgul de joburi Angajatori de Top. Cei care doresc să afle mai multe detalii despre oportunitătile oferite de PepsiCo sunt asteptati la standul companiei.