Ateliere despre Un internet sigur si util pentru copii, organizate de Orange in cadrul programului Scoala Altfel

In luna aprilie, Orange România organizează ateliere digitale pentru copiii cu vârste între 10 și 13 ani, în cadrul programului național “Școala Altfel: Să știi mai multe, să fii mai bun!”. 

Astfel, în perioada 18-22 aprilie, în București, Cluj și Iași, prin intermediul unor workshopuri interactive susținute de traineri specializați de la Salvați Copiii, cei mici vor învăța cum pot accesa instrumentele digitale și care sunt oportunitățile de dezvoltare pe care le ofera universul online.

Internetul ocupă în prezent un loc important în viața copiilor, iar evoluția digitală aduce cu sine, pe lângă numeroase beneficii, și potențiale riscuri. Prin programul conceput, Orange își propune accesul la informare a peste 700 de elevi din toată țara despre importanța siguranței în mediul online și despre resursele digitale pe care aceștia le pot folosi în procesul de învățare.

Atelierele vor fi organizate zilnic, pe parcursul întregii săptămâni, la Impact Hub București, Hub Cluj și Țara Minunilor din Iași. Participarea este gratuită, iar la un atelier pot fi înscrise clase de maxim 25 de copii.

Înscrierea se poate face până pe 8 aprilie, printr-un e-mail la adresa csr@orange.ro. Locurile se ocupă în ordinea înscrierilor.

Programul complet al atelierelor este:

Bucuresti – Luni - Joi: 9.00-11.00, 13.00-15.00, 16.00- 18.00, Vineri: 9.30 - 11.30

Cluj-Napoca – Luni - Joi: 9.30-11.30, 13.30-15.30, Vineri: 9.30 - 11.30

Iasi  - Luni - Joi: 9.30-11.30, 13.30-15.30, Vineri: 9.30 - 11.30

Atelierele sunt organizate de Orange România în parteneriat cu Organizația Salvați Copiii România. Componenta Un internet sigur și util pentru copii reprezintă unul din cei patru piloni strategici ai programului Orange de responsabilitate socială: implicarea în comunitate, incluziunea digitală, protecția mediului și siguranța copiilor în mediul digital.

Orange este lider de piaţă în România cu 10.177.000 de clienti şi venituri de 947 milioane de euro la finalul anului 2015. Orange România este parte a grupului Orange, una dintre cele mai mari companii de comunicaţii din lume, cu peste 239 milioane de clienţi pe cinci continente. Orange România oferă o gamă extinsă de soluţii de comunicaţii clienţilor săi, atât utilizatori individuali, cât şi companii, de la servicii de bază până la servicii complete de voce, date fixe şi mobile, precum şi servicii TV.