33% crestere a cifrei de afaceri a Barrier in 2015

Compania Electric Plus, detinătorul brandului Barrier, liderul national în productia de tâmplărie termoizolantă din PVC, confirmă strategia de dezvoltare si încheie anul 2015 cu o cifră de afaceri de 20 de milioane de euro, în crestere cu 33% fată de exercitiul financiar 2014, când rezultatul a fost de 15 milioane de euro.

Cresterea cifrei de afaceri a fost sustinută de investitiile derulate în cadrul companiei anul trecut, atât în capacitătile de productie, cât si în dezvoltarea retelei de magazine în franciză. În anul 2015, a fost modernizată hala de productie usi sectionale rezidentiale si industriale, astfel încât Barrier să ofere o gamă cât mai diversă de produse. În plus, s-au mai făcut investitii pentru perfectionarea continuă a tuturor angajatilor companiei în cadrul Academiei Barrier, unde acestia sunt instruiti în cele mai noi tehnici din domeniu.

Totodată, anul trecut, eforturile reprezentantilor companiei s-au îndreptat si către dezvoltarea retelei de francize, la nivel national. Barrier detine în acest moment o retea de 20 de magazine în franciză în toată tara si îsi propune să ajungă la un număr cât mai mare de asemenea unităti specializate pe întreg teritoriul României. În afara dezvoltării retelei de magazine în franciză, compania are si peste 300 de colaboratori în toate judetele, prin care se comercializează produsele Barrier. 

„Ne-am propus să ajungem unul dintre brandurile preferate de clienti, atât pentru calitatea produselor oferite, cât si pentru consultanta specializată oferită de vânzătorii din magazinele Barrier. În acest an, vom continua investitiile sustinute în capacitătile de productie si vom lansa noi produse si servicii care să multumească toate categoriile de clienti. Având în vedere toate eforturile noastre, estimăm că în acest an cifra de afaceri va creste cu peste 30%”, a spus Adrian Gârmacea, director general al companiei producătoare, Barrier.

Focusul companiei pentru 2016 se îndreaptă spre cresterea retelei de magazine în franciză, continuând dezvoltarea acesteia, prin deschiderea a 25 de showroom-uri în România. Un alt element de diferentiere al companiei este continua perfectionare a personalului, atât cel implicat în activitatea de productie, cât si angajatii din magazine. 

”În acest an, ne vom îndrepta atentia tot mai mult si spre pietele de export pe care activăm. Ne dorim consolidarea acestora si întărirea prezentei noastre în pietele respective, dar si explorarea de noi oportunităti. În acest moment, 20% dintre produsele noastre sunt destinate exporturilor si ne dorim cresterea activitătii Barrier pe respectivele piete”, a mai spus Adrian Gârmacea.

Compania are un portofoliu vast de produse din care fac parte ferestrele, usile rezidentiale si industriale, usi de garaj si rulouri si detine cele mai moderne linii de fabricatie de la Rotox.

Brandul Barrier este produs de către compania Electric Plus din Bacău, primul atelier de productie fiind înfiintat în anul 2003. În prezent, produsele Barrier sunt fabricate în cel mai modern centru de productie din tară, în care lucrează peste 600 de persoane si care are o capacitate de 700 de ferestre/zi. Produsele Barrier sunt disponibile atât pe piata din România, cât si în Italia, Franta, Belgia, Marea Britanie sau Germania.