Campania Furazolidon - online prin PovestiStanjenitoare.ro

Internetul devine tot mai des platforma de comunicare online a unor campanii care se desfasoara si offline; prin intermediul unui site special dedicat, un produs din orice categorie devine subiectul unei campanii dinamice, poate si neconventionale, dar cu siguranta incluzand cumva si un concurs. Reteta - inca in serie limitata in Romania si aleasa mai mult in FMCG (Coca-Cola, Pepsi, Twix, Rom) - a fost preluata si de Terapia SA din Cluj-Napoca, care a lansat, pentru Furazolidon, campania Povesti Stanjenitoare, avand in centru site-ul www.povestistanjenitoare.ro. Concursul este unul fara premii materiale importante, miza este din nou interactivitatea.

"Pot participa la Campanie toti cetatenii romani, cu domiciliul stabil in Romania, care au implinit varsta de saisprezece (16) ani si care, in perioada de desfasurare a Campaniei, acceseaza si posteaza pe site-ul www.povestistanjenitoare.ro o povestire pe tema Campaniei, insotita de o adresa de e-mail si un nr. de telefon la care pot fi contactati", se arata in regulamentul oficial, consultat de www.SMARTfinancial.ro.

Tema Campaniei reprezinta descrierea unei povesti stanjenitoare fictive sau reale (legate de experientele participantilor in situatii delicate, respectiv cand au avut probleme cu stomacul/ deranjamente stomacale). Campania se desfasoara in perioada 19.03.2007 – 31.05.2007.

"Cele mai haioase povestiri realizate de participanti pe tema enuntata în acest regulament vor fi premiate dupa cum urmeaza: Premiul I - se acorda pentru cele mai haioase trei (3) povestiri si va consta in transpunerea fiecareia dintre cele trei (3) povestiri in cate un spot publicitar TV pentru produsul antidiareic Furazolidon, spoturi ce vor rula in campania promotionala de vara organizata pentru acest produs; Premiul II - se acorda urmatoarelor trei (3) povestiri haioase si va consta in transpunerea fiecareia dintre cele trei (3) povestiri in cate un material promotional pentru produsul antidiareic Furazolidon (postere speciale tip OOPS care se amplaseaza in toalete publice); Premiul III - se acorda urmatoarelor doua (2) povestiri haioase si va consta in cate un poster special pentru uz personal pentru fiecare povestire haioasa".

Selectia povestilor castigatoare va fi realizata prin votare pe site-ul www.povestistanjenitoare.ro de catre utilizatori. Clasamentul din ultima zi de concurs (30.05.2007) va fi considerat cel final. Povestirile castigatoare vor fi postate pe site-ul www.povestistanjenitoare.ro, iar autorii acestor povestiri vor fi contactati telefonic sau pe e-mail pentru a intra în posesia premiului.

Astfel, tot in nota obisnuita, a promova un produs de tip Furazolidon altfel decat prin amuzament este dificil; din nou, Furazolidon a aplicat o reteta existenta, dar printr-o constructie deosebita, bine integrata, cu online si offline; mesajul este original si subtil, produsul este promovat prin sublinierea a ceea ce se poate intampla daca acesta nu este folosit.

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©