Airwaves.ro - promovare online prin concurs dedicat tinerilor

Ca parte a unei campanii de promovare cu spoturi TV neconventionale, Wrigley`s a lansat pentru Airwaves si un website dedicat comunicarii online in randul tinerilor - www.airwaves.ro. Site-ul web are in centru, asa cum "se obisnuieste", un concurs cu premii - camere video, camere foto si iPod Nano.

Promotia se desfasoara pana pe dat de 15 mai 2007, sub titlul "Da si tu o proba pe www.airwaves.ro". "Pentru a intra in promotia Airwaves, participantii trebuie sa completeze pe site o baza de date cu informatii personale, dupa care sa aleaga una dintre sectiunile de participare: foto sau video, in cadrul careia sa incarce un fisier pe tema "Ce simti cand mesteci Airwaves". Datele de inregistrare trebuie sa fie complete pentru validarea participarii in concurs", se precizeaza in regulamentul oficial, citat de www.SMARTfinancial.ro.

Imaginile care vor fi postate pe site trebuie sa respecte urmatoarele conditii: sa nu faca referire la alte marci sau produse; sa nu aduca prejudicii imaginii companiei Wrigley; sa nu reflecte un comportament neadecvat; sa nu aduca prejudicii unor persoane. Este important ca fotografia urcata pe site sa fie de o calitate corespunzatoare in vederea utilizarii sale pe Internet.

Premiile promotiei vor fi acordate in urma unei jurizari organizata de o comisie formata din patru persoane (doi angajati ai companiei Wrigley si doi angajati ai agentiei de publicitate Graffiti BBDO), dar si in urma sistemului de votare online - cele mai votate uploaduri din cele doua sectiuni, foto si video.

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©