Acasa.ro mizeaza pe informatie & lifestyle in formatul de portal

Portalul Acasa.ro a fost transformat de dezvoltatorii proiectului intr-o platforma integrata de informatie, cultura, entertainment si servicii interactive, se precizeaza intr-un comunicat citat de ziarul financiar electronic www.SMARTfinancial.ro.

In sustinerea noii sale directii de dezvoltare, proiectul preconizeaza sa gazduiasca o echipa de peste 50 de oameni pana la sfarsitul anului, avand ca leader pe noul Director de Proiect, Raluca Georgescu, cu o experienta de aproape 2 ani ca Business Analyst la Vodanet Media.

Incepand cu luna ianuarie a acestui an s-au inregistrat cresteri considerabile si progresive de trafic la nivelul intregului portal si chiar separat, pe sectiuni cu audienta si continut targetate, asa cum sunt cele de news, entertainment sau dating. Conform statisticilor inregistrate de trafic.ro, in luna martie a acestui an, portalul a fost vizitat de peste 2.200.000 de utilizatori si a facut peste 21 milioane de afisari intr-o singura luna.

 

"Camelia Ionita-Manzatu, project managerul de la acasa.ro nu va mai face parte din echipa Vodanet. Ma bucur insa ca experienta pe care a acumulat-o alaturi de noi nu se va pierde si sunt convins ca ea va continua sa aduca un plus de valoare industriei", a afirmat Vlad Stan, Managing Director Vodanet Media.

www.Acasa.ro face parte din portofoliul Vodanet Media si ofera informatii din diverse domenii (cinema, auto, politic, social, financiar) si servicii pentru comunitati (dating, anunturi, felicitari, download, mail, forum, jocuri).

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©