NoroccuJoe.ro - cum ajuta un site de promotie la succesul unui plan de vanzari

Noua promotie nationala JOE lansata de Nestle Romania este deja in desfasurare in toate magazinele din tara. Marca se bucura de o distributie nationala extinsa si este numarul 1 in piata de napolitane. Posterele sunt deja instalate la intrarea in magazine, s-au negociat plasari secundare si capete de raft, s-au instalat displayere si s-au atasat shelf talkere, conform datelor transmise ziarului financiar electronic www.SMARTfinancial.ro.

Oameni de vanzari au targetul stabilit si li s-au promis bonusuri pentru rezultate deosebite. Departamentul de marketing pregateste de ceva timp aceasta actiune in secret, concurenta este puternica in segmentul de napolitane. Nestle pariaza in aceasta primavara pe vanzari importante ale produselor JOE si tinteste o crestere semnificativa a cotei de piata a marcii.

"Conceptul promotiei a fost dezvoltat cu agentia de publicitate Publicis, care a castigat in Decembrie 2006 pitch-ul pentru aceasta promotie si deja a prins la public, foarte multi fredonand melodia si versurile promotiei. In plus, si premiile sunt foarte atragatoare: 7 autoturisme BMW Seria 1 (cate unul pe saptamana) si cate 70 de ceasuri Timberland pe zi timp de 7 saptamani. Cine oare nu isi doreste un BMW?".

Cand s-a ajuns la crearea mixului de comunicare, s-a tinut cont de profilul consumatorilor caruia se adreseaza marca. Cu un target de varsta de 18-25 de ani, a fost mai mult decat clar ca Internetul trebuia inclus in campania de promovare. "Practic, se poate spune ca acesti consumatori sunt mai mult pe Internet decat la televizor, nu credeti?" puncteaza Dan Geagan, Executive Manager la Activision Marketing, agentia de Internet care a realizat website-ul www.noroccujoe.ro pentru aceast proiect.

"Avem o vasta experienta in site-uri de Internet. Am dezvoltat intensiv site-uri pentru industria FMCG, am analizat in 3 ani ce inseamna sa incerci sa trimiti consumatorii de pe Internet direct la magazin si sa cumpere produsul! Am studiat indelung web-ul si comportamentul consumatorilor pe Internet, concluzia e una singura: cu un buget mult mai mic decat cel folosit pentru TV, poti obtine pe Internet rezultate uimitoare, dar mai ales consumatori loiali", subliniaza reprezentantul Activision Marketing.

Simona Straut, Group Brand Manager la Nestle Romania, a fost convinsa de aceasta idee dupa ce a urmarit succesul altor site-uri realizate de compania Activision Marketing. "Asa cum am ales agentia de publicitate Publicis, care ne-a convins prin prezentarea unei propuneri unice pentru spotul TV al promotiei "Noroc cu JOE!" tot astfel am dorit sa alegem pentru campania Internet o agentie experimentata in realizarea de site-uri in domeniul FMCG si cu precadere in conceptia de site-uri dedicate promotiilor. Activision Marketing ne-a prezentat un concept de website atragator combinat cu o strategie de de promovare on-line care ne-a convins sa investim in Internet considerand ca va contribui hotarat la succesul intregii promotii", continua Simona Straut.

Tudor Marginean, Brand Manager JOE, puncteaza: "Activision Marketing ne-a oferit oportunitatea de a atinge intr-un mod original si foarte eficient un mare numar de consumatori JOE foarte activi pe Internet. A fost un proiect la care s-a lucrat mult si atat agentia de publicitate Publicis care s-a ocupat de ilustratia site-ului cat si Activision Marketing au livrat impreuna un produs de nota 11".

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©