Ziua Barbatului, promovata de Bergenbier si sustinuta de peste 100.000 de voturi

Peste 100.000 de barbati au votat pentru stabilirea unei zile in care sa fie celebrati, in cadrul unei campanii derulata de Bergenbier, membra a grupului Interbrew, potrivit unui comunicat al companiei, citat de Rompres si ziarul financiar electronic www.SMARTfinancial.ro. Pe 7 aprilie, numarul de voturi trecuse deja de 140.000 pe www.ziuabarbatului.ro.

In primele 10 zile de la lansare, care a avut loc pe 20 martie 2007, site-ul campaniei a inregistrat peste 80.000 de accesari unice si 50.000 de voturi. "Am investit in aceasta campanie o suma de ordinul sutelor de mii de lei si ne asteptam ca, la finalizarea ei, vanzarile sa creasca cu peste 10 la suta fata de luna martie a anului trecut", a apreciat directorul de marketing al companiei, Liviu Irimia.

Interbrew Romania previzioneaza o crestere cu 30 la suta a cifrei de afaceri in anul 2007, fata de nivelul de 160 milioane euro consemnat in 2006, a estimat, pentru Rompres, Liviu Irimia. De asemenea, reprezentantul firmei a aratat ca se asteapta la o crestere in volum a vanzarilor companiei de 34 la suta, in timp ce volumul berii pe piata va creste cu 7 la suta in 2007. Piata berii din România s-a cifrat la 600 milioane euro in 2006, potrivit afirmatiilor lui Irimia.

"Vanzarile Bergenbier, care reprezinta aproape 50 la suta din volumul total de vânzari ale companiei, au fost de peste 3,3 milioane de hectolitri in 2006, in timp ce cifra totala de afaceri a crescut cu 34 la suta in aceeasi perioada", a adaugat reprezentantul firmei. In Romania se consuma 174 de litri de bere de persoana pe an, in timp ce in Europa, consumul mediu este de 180-190 litri, a precizat directorul de marketing al Interbrew Romania.

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©