Billa incepe campanie de imagine pe 2007 si continua expansiunea

Billa a inceput campania de imagine pe 2007, desfasurata în trei valuri. Prima parte a acestei campanii se deruleaza în perioada 12 aprilie - 9 mai si are trei componente: revista Billa si comunicare în magazine prin materiale POS, publicitate TV la TVR 1 si Antena 1, outdoor si Internet, anunta revista Magazinul Progresiv, citata de www.SMARTfinancial.ro.

Intre timp, Billa continua expansiunea la nivel national prin deschiderea, la Medias, pe 18 aprilie, a celui de-al 24-lea magazin al retelei. Acesta se afla pe strada Carpati, nr. 1-7, si are 1.000 mp suprafata de vânzare si 67 de locuri de parcare. Urmatorul magazin Billa va fi deschis pe 15 mai, la Giurgiu. Magazinul, situat pe strada Ctin Brâncoveanu, va avea 1200 mp si 165 de locuri de parcare.

Ca obiective pe termen scurt pentru piata romaneasca, Billa îsi propune extinderea în toate orasele importante ale tarii, într-un ritm 6-10 magazine pe an, pâna la atingerea unui numar de 40-50 magazine în 2010 pe întreg teritoriul Romaniei.

 

Articol bazat pe un material furnizat de revista Magazinul Progresiv.

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©