Duracell - platforma online de promovare in cadrul unui promotii offline

Din luna mai 2007, si Duracell, brand al Procter & Gamble, a ales sa foloseasca mediul online ca parte integrata a unei promotii a carei parte principala este offline, in retail, implicand cumpararea produsului si transmiterea unui SMS.

Pe www.bateriaduracell.ro, Duracell prezinta in primul rand produsele de pe piata din Romania. Site-ul este sub forma unui portal, care include Distractie & Gadget-uri - Jocuri online, Carti de colorat, Wallpapers. Un element interesant de mentionat este ca, in cadrul unui joc in care trebuie identificate obiectele dintr-o casa care functioneaza pe baza de baterii, in prim-plan apar si alte branduri ale companiei, precum Gillette, Oral B, Hugo Boss, Braun, Pringles.

Actuala promotie Duracell poarta denumirea "Vara asta Duracell trage premii dupa el" si este organizata si desfasurata de catre S.C. Clock Advertising S.R.L pentru si in numele Procter&Gamble Distribution SRL Romania. Durata este de doua luni - de la 1 mai si pana la 30 iunie 2007.

Produsele participante la Campanie sunt cele enumerate mai jos, pe ale caror ambalaje exista un autocolant cu mesajul promotional si cod unic: bateriile Duracell Basic AAA, AA, C, D, 9V, Duracell Plus AAA, AA, Duracell Powerpix, Duracell Supreme, Laterna Duracell Voyager, Laterna Duracell Explorer, Duracell Ultra M3 DL245, DL CR 2, DL223, DL123, MN21 B1, Incarcatoare Duracell CEF 90, CEF 80, CEF 14, CEF 12, CEF 20, pachetele promotionale: Thermometer pack, Beannie Bunny 2006 TV pack, Voyager pack.

Regulamentul prevede urmatoarea procedura: "Organizatorul lipeste pe ambalajele produselor P&G descrise la Articolul 3 autocolante ce contin coduri unice, numerice, de la 350 000 pana la 749 999. Participantul cumpara oricare din produsele P&G descrise la Articolul 3 si trimite prin SMS la numarul 1868 (valabil in retelele Orange si Vodafone, numar cu tarif normal) codul unic de pe produsul cumparat. Participantul primeste confirmare de participare prin SMS; in cazul in care codul transmis de catre un participant nu este corect, acesta va primi un SMS prin care i se specifica acest lucru", se prevede in Regulamentul Oficial, citat de www.SMARTfinancial.ro si www.SMARTpromo.ro.

Castigatorii vor fi desemnati astfel: "prin trageri la sorti zilnice pe toata durata campaniei (61 de zile), in urma carora se va acorda un numar de 732 de premii in total, reprezentand cate 12 premii zilnice, constand in: 9 iepurasi Duracell, 2 saltele de plaja si 1 umbrela de plaja. Tragerile la sorti zilnice vor avea loc dupa miezul noptii si vor include doar SMS-urile trimise in ziua respectiva; prin tragere la sorti la sfarsitul campaniei (data 5 iulie 2007), in urma careia se va acorda un numar de 46 de premii constand in: o croaziera pentru 2 persoane pe Marea Mediterana, 15 aparate foto digitale si 30 MP3 Playere. La tragerea la sorti de la sfarsitul campaniei vor participa toate SMS-urile, inclusiv cele castigatoare la tragerile la sorti zilnice". Tragerea la sorti finala va avea loc in data de 05.07.2007. Regulamentul complet poate fi accesat pe www.bateriaduracell.ro.

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©