Gecad ePayment va organiza o editie speciala a Scolii de Afaceri ePayment
Gecad ePayment va organiza în data de 26 iunie 2008 o editie speciala a Scolii de Afaceri ePayment, dedicata principalelor functionalitati ale platformei ePayment si uneia dintre cele mai eficiente tehnici de promovare, campaniile de email marketing. Invitatul special al evenimentului este Radu Ionescu, Director General Kinecto.

În prima parte a evenimentului, reprezentantii magazinelor românesti vor asista la o prezentare demo online a platformei si functionalitatilor ePayment care pot avea impact direct asupra vânzarilor unui comerciant online. Atât partenerii si colaboratorii companiei, cât si comerciantii care doresc sa stie cum functioneaza ePayment vor avea ocazia sa afle concret cum pot folosi solutia pentru a reduce rata abandonului din cosul de cumparaturi, timpul petrecut de clienti în interfata de plata si numarul pasilor necesari încheierii unei tranzactii online, dar si cum pot folosi instrumentele de marketing ale platformei pentru a-si creste vânzarile online.

"Prioritatea noastra a fost si este în continuare sa dezvoltam solutia ePayment, sa adaugam mereu functionalitati utile pentru comerciant. Având în vedere ca anul trecut 34 de noi functionalitati au fost adaugate platformei, am considerat ca este nevoie de un eveniment în care sa ne întâlnim cu partenerii nostri si sa explicam direct, online, cum functioneaza cele mai importante dintre acestea si care sunt beneficiile concrete", a explicat Mihai Manoliu, Key Account Manager Gecad ePayment.

A doua parte a seminarului va aduce în discutie email marketing-ul, unul dintre cele mai eficiente instrumente de promovare din punctul de vedere al raportului cheltuieli versus rezultate.

Adriana Iordan, Web Marketing Manager Gecad ePayment, si Radu Ionescu, Director General Kinecto, vor vorbi despre cum se realizeaza o lista de abonati eficienta, cum trebuie sa arate un newsletter, care sunt metodele prin care se poate masura eficienta campaniilor de email marketing, precum si despre campanii de email marketing de succes derulate în România.

"Am ales sa abordam si un subiect de marketing pentru ca ne apropiem de perioada vacantelor si multi proprietari de magazine online considera ca sezonul estival este slab la nivel de vânzari. Intr-adevar, pentru multe afaceri online poate fi o perioada mai dificila, dar daca stii cum sa te promovezi poti sa îti mentii si creste profiturile. Email marketing-ul este una dintre metodele ce nu trebuie ignorate din strategia de marketing, pentru ca îti permite o comunicare directa cu publicul-tinta fara a necesita o investitie foarte mare, mai ales daca e facut corect", a afirmat Adriana Iordan, Web Marketing Manager Gecad ePayment.

Gecad ePayment este integrator de solutii pentru comert electronic, lider pe piata româneasca de sisteme de plati online. Compania dezvolta si detine în prezent trei solutii proprietare - ePayment, Avangate si ARMS. ePayment este dedicata exclusiv pietei interne, tuturor persoanelor juridice care au o afacere comerciala online; Avangate si ARMS se adreseaza atât pietei interne cât si celei internationale de distributie electronica de software. ePayment si Avangate sunt marci înregistrate Gecad ePayment International SRL si respectiv Avangate B.V.. Membra a grupului Gecad si actionar majoritar al Avangate B.V.

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©