PayUp a lansat serviciile in Romania
PayUp ofera servicii de plata pentru companiile nationale si regionale emitente de facturi, precum si un serviciu pentru persoanele fizice ce doresc sa-si reincarce electronic cartelele pre-platite de telefonie mobila si care au nevoie de o modalitate de plata mai accesibila. PayUp Romania dezvolta in prezent o retea nationala de parteneri retail care ofera acest serviciu avantajos utilizatorilor si permite reducerea costurilor operationale ale companiilor de utilitati si servicii.

Pana la sfarsitul anului 2009, PayUp Romania intentioneaza sa ajunga la un numar de 6.000 de puncte de prezenta in locatii accesibile si a anuntat investitii in valoare de sase milioane de euro pentru dezvoltare si oferirea de noi servicii. PayUp, o marca multinationala de servicii electronice, activa in Europa, si-a lansat operatiunile pe piata din Romania, ca parte a strategiei de extindere pe noile piete ale Uniunii Europene. PayUp Romania va furniza servicii de plata pentru companiile nationale si regionale emitente de facturi, precum si servicii pentru utilizatorii finali si consumatori.

"Ne face o deosebita placere sa anuntam ca, incepand de astazi, pe piata din Romania se lanseaza un nou standard de plata electronica. Dorim sa oferim o metoda simpla care sa elimine nenumaratele griji constante legate de plata facturilor. Planurile noastre includ dezvoltarea a 6.000 de puncte de prezenta pana la finalul anului 2009, si o investitie de 6 milioane de euro in procese de dezvoltare si implementare de noi servicii", a spus Luis Janeiro, CEO PayUp Group.

Conform studiului efectuat de PayUp, in Romania, aproape 40% dintre utilizatorii de servicii pre-platite folosesc reincarcarea electronica a creditului, iar piata este foarte dinamica si in plina crestere. Cifrele arata ca utilizatorii isi reincarca electronic contul pre-pay in supermarket-uri - 32%, la reprezentantele companiilor de telefonie mobila - 31%, in magazine universale - 30% si in hipermarket-uri - 27%. Piata din Romania este una dintre cele mai rapide si mai dinamice din Uniunea Europeana, care adopta cele mai noi curente si tehnologii chiar mai repede decat alte tari care au facut obiectul analizei PayUp. Plata electronica a facturilor din Romania este de asemenea o piata importanta de explorat, fiind evaluata anual la 5,8 miliarde de euro si 180 de milioane de facturi emise.

"Suntem deja in negocieri cu alte companii importante din Romania pentru distributia de credit (airtime) si plata facturilor, si intentionam sa punem la punct parteneriate cu banci, pentru a putea furniza servicii financiare inovatoare si la costuri reduse retailerilor si, totodata, pentru a putea fi alaturi de clientii nostri", a
adaugat Luis Janeiro.

Extinderea PayUp Romania va fi sustinuta de dezvoltarea puternica a unei retele nationale de agenti retail, care sa aduca acest serviciu convenabil cat mai aproape de consumatori si sa asigure reducerea costurilor operationale pentru companiile de utilitati si servicii. in prima faza, PayUp vizeaza cele mai importante orase din toate regiunile tarii: Bucuresti, Craiova, Timisoara, Cluj, Iasi, Constanta, Oradea, Pitesti, Bacau, Galati si Brasov, si intentioneaza ca, in cel mai scurt timp, sa isi ofere serviciile tuturor clientilor din Romania.

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©