Heineken Bartenders Club - promotia integrata online-offline se incheie

Promotia integrata online/offline Heineken Bartenders Club si-a desemnat castigatorul marelului premiu, la finalul unul proces complex de jurizare, desfasurat pe o perioada de 3 luni. Conceptul si platforma online pentru desfasurarea promotiei au fost dezvoltate de Senior Software, in colaborare cu agentia Grey Worldwide Romania, se arata intr-o informare de presa transmisa catre portalul financiar de informatie www.SMARTfinancial.ro.

Heineken a derulat in perioada 1 aprilie - 28 iulie 2006, promotia integrata online/offline Heineken Bartenders Club, o competitie dedicata barmanilor care servesc in locatiile Heineken din intreaga tara. Heineken a lansat o provocare barmanilor profesionisti, avand ca punct de atractie o incursiune in visul olandez, Amsterdamul, precum si alte numeroase premii.

Timp de 3 luni, in perioada 1 aprilie - 30 iunie 2006, barmanii inscrisi in competitie pe site-ul bartenders.heinekenmusic.ro au acumulat punctele necesare castigarii diverselor premii acordate lunar, iar castigatorul a fost selectat atat in urma criteriilor pe care trebuia sa le indeplineasca odata ce s-a inscris in program, cat si in urma voturilor publicului.

In ultima faza a promotiei, desfasurata integral online, publicul a fost invitat sa voteze barmanul preferat pe site-ul dedicat promotiei, bartenders.heinekenmusic.ro. La finalul votului online, din lista celor 9 finalisti, a fost desemnat, prin tragere la sorti, marele castigator al excursiei pentru 2 persoane la Amsterdam.

Marca Heineken este prezenta in peste 170 de tari din intreaga lume. In 2004, volumul total de vanzari al grupului Heineken a fost de aproximativ 122 de milioane hectolitri, din care vanzarile marcii Heineken s-au ridicat la 23 de milioane hl. Heineken face parte din portofoliul BRAU UNION Romania, alaturi de marcile Gösser, Schlossgold, Silva, Ciuc, Golden Brau si Bucegi.

 

Sursa: SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©