Lovemarks in Romania: Mini Cooper, Nike, Zara, Yahoo Mail, Red Bull

La nivel international, brandurile se reinventeaza, incearca sa gaseasca noi modalitati de a se prezenta în fata consumatorului si de a-si comunica mesajul fata de acestia. "Am incercat sa urmarim tendintele si sa le ridicam la aceleasi standarde", au spus oficialii BMG, cei ce au lansat si in Romania cartea "Lovemarks.Viitorul dincolo de branduri", de Kevin Roberts.

In data de 8 iunie 2006, bestsellerul international a ajuns si în România, lansat de Business Media Group în cadrul forumului de marketing, comunicare si vânzari Strategic. Cartea a participat la Bookfest si a intrat în librarii prin momentul "Five o’Clock Tea" organizat la Carturesti.

O evolutie la fel de interesanta, dar mai neasteptata, a cunoscut-o conceptul de lovemark. Initial a fost actiunea de a pregati terenul pentru lansarea cartii prin platforma www.lovemarks.ro. Publicul a prins spiritul lovemarks si, in scurt timp, pe site au fost inscrise si sustinute nu mai putin de 138 de branduri de suflet si 255 de comentarii. Cele mai iubite branduri au fost votate de consumatori: Mini Cooper, Nike, Zara, Yahoo Mail, Red Bull, BMW, Nutline, Breitling, Campaign si Canon.

"Comunicarea a mers mai mult de atat. In scurt timp pe forumuri au aparut discutii si îndemnuri pentru a înscrie în concurs diverse branduri, iar pe bloguri au fost lansate discutii despre conceptul lovemarks si despre ce reprezinta pentru fiecare un brand de suflet. Deja publicul a înteles ca absenta unui brand va fi rapid înlocuita de un altul, dar absenta unui lovemark va genera proteste pentru golul generat", au explicat oficialii BMG.

Bestsellerul international "Lovemarks. Viitorul dincolo de branduri" scrisa de Kevin Roberts, CEO, Saatchi&Saatchi, face parte din divizia de carti de afaceri BizBooks a Business Media Group. Business Media Group este un grup de media independent cu o activitate de peste 10 ani si un furnizor major de informatie pentru comunitatea de afaceri din Romania.

Portofoliul sau include doua divizii de publicatii - Publicatii de afaceri (din care fac parte Biz, Business Review, Campaign si BusinessWeek Romania) si Publicatii de Lifestyle (ce include editiile locale ale publicatiilor internationale Stuff si Autocar) - si o Divizie Evenimente (care include tradeshow-ul Zilele Biz, forumul Strategic, seria BizAcademy si altele).

 

Sursa: SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©