Fengpui.ro - campanie online si offline pentru consumul de carne de pui

Gripa aviara a cauzat mari pierderi pentru economia romaneasca in general, iar industria de specialitate a suferit cel mai puternic. Populatia si-a redus consumul de carne de pui, iar Uniunea Crescatorilor de Pui din Romania a simtit nevoia sa ia atitudine si sa lanseze o campanie de incurajare a consumului de carne de pui.

Pe internet, aceasta se regaseste in site-ul www.fengpui.ro, o constructie in flash realizata de Webstyler. Umorul este nota dominanta, targetul fiind astfel unul indeajuns de educat pentru a percepe corect mesajul campaniei - evident si subtil in acelasi timp. Meniul "FengPui salon" include 4 sectiuni distincte - Jacuzzi, Tratamente Piele, Solar, Impachetari. In realitate, fiecare reprezinta o modalitate de gatire a carnii de pui.

Mesajul general al FengPui.ro este acela ca, gatita, carnea de pui nu face rau. Acelasi mesaj este transmis si in spoturile tv ce uzeaza de acelasi umor - un personaj loveste ale persoane cu un pui gatit si arata ca acestea nu patesc nimic, deci carnea de pui nu dauneaza daca este gatita.

Online apar si alte mesaje despre calitatile carnii de pui - "Carnea de pui are mult mai putine grasimi decat carnea rosie", "Carnea de pui e o sursa importanta de energie, cu un continut ridicat in proteine", "Carnea de pui contine fosfor, care ajuta la intarirea sistemului osos". Gripa aviara a determinat si campanii private ale unor companii din domeniu, precum cele initiate recent de Transavia si Avicola Bacau.

 

Sursa: SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©