Ager Solutions - campanie online pe site-uri de business

Implementarea unui sistem informatic de tip ERP necesita o buna gestionare a riscurilor. Acesta este mesajul central al campaniei de comunicare online AGER Solutions initiate in 18 septembrie 2006 si care se va desfasura pana catre sfarsitul lunii noiembrie 2006.

"Prin aceasta campanie ne propunem sa transferam o parte din expertiza noastra catre factorii de decizie si de influenta implicati in alegerea si implementarea sistemelor de tip ERP pentru companiile lor", spun oficialii Ager Solutions, citati de www.SMARTfinancial.ro.

Campania se desfasoara prin bannere afisate pe importante site-uri de business si IT din Romania - Zf.ro, Targetonline.ro, SMARTfinancial.ro, Bloombiz.ro, Bizcity.ro, Realitatea.net, Conta.ro, Idg.ro, Edex.ro, Wall-Street.ro, Marketwatch.ro, Agora.ro, Computerworld.ro, Businessromania.ro, Gandul.info.

Campania are o desfasurare episodica fiind prezentate sase riscuri majore cu care se confrunta cei care decid sa implementeze un sistem de tip ERP si modalitatile de abordare pentru eliminarea sau administrarea lor.

"Implementarea unui sistem de tip ERP inseamna un proces de schimbare si incertitudine. O situatie de incertitudine este o situatie problematica care induce riscuri. Se spune ca daca reusesti sa identifici si sa formulezi problema, aceasta este pe jumatate rezolvata, iar riscurile devin gestionabile".

"Legea lui Murphy despre acuratete adauga: atunci cand te concentrezi in rezolvarea unei probleme, ai un avantaj cert daca stii de la inceput care este solutia. De aceea, este foarte important sa ai alaturi un furnizor cu experienta si know-how in identificarea riscurilor si solutiilor", spun reprezentantii companiei.

"Riscul 1: Lipsa experientei partenerului de implementare. Solutia: Alegeti acel partener care poate dovedi expertiza prin referintele din proiectele realizate. Riscurile in implementare pot aparea oricand de-a lungul procesului, inca din perioada selectiei solutiei si partenerului cu care se lucreaza. De aceea, este foarte importanta selectarea unei solutii mature si a unui partener care poate oferi dovedi cunoasterea acesteia prin referintele de la clientii actuali".

"Cu Ager Solutions si Microsoft Dynamics NAV riscul 1 este eliminat pentru ca oferim o solutie de categorie premium marca Microsoft si un pachet de servicii de implementare unic din punct de vedere calitativ. Toate acestea pot fi probate prin studii de caz si recomandari din partea clientilor nostri. De-a lungul timpului, Ager Solutions a marcat performante unice in sistemul partenerilor Microsoft Dynamics NAV", au mai explicat oficialii Ager Solutions.

Ager Solutions este companie dezvoltatoare si integratoare de solutii software pentru administrarea afacerilor, parte a grupului AGER. Toate solutiile se bazeaza pe tehnologiile Microsoft. In portofoliul de solutii Ager Solutions se regasesc solutiile de tip ERP Microsoft Dynamics NAV si ProfIT - marca inregistrata Ager Solutions.

Printre beneficiarii sistemelor informatice dezvoltate de Ager Solutions se numara companii importante precum Den Braven, Guzu Chim, Gallaher Romania, Hilti Romania, ICB Group(companiile Granddis si Santory), Nexans, TVR, Tonerfill, Sover Romania, Tobaccoland, Ulker, Omniasig Asigurari de Viata, Marsh, KD, BT Asigurari, Aerotravel, Intersofex, Hoedlmayr-Lazar, Glass Expert, Cargus International.

 

Sursa: SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©