Campanie Visa - FIFA 2010 din Africa de Sud
Visa Europe derulează de la 1 martie cea mai recentă campanie de imagine în România. Mecanismul campaniei se axează pe o promoţie în cadrul căreia fiecare achiziţie făcută cu un card Visa îi poate aduce posesorului cardului şi unui prieten al acestuia şansa de a merge la Campionatul Mondial FIFA 2010 din Africa de Sud.

Campania, care se derulează pe mai multe canale media şi include promoţii şi activităţi interactive pentru consumatori, este cea de-a treia din seria campaniilor de succes care au la bază conceptul Visa Europe, Viaţa merge mai uşor cu Visa, după Alergătorul şi cea de Taxe. În acelaşi timp, este prima campanie care se axează pe sponsorizarea campionatului mondial de fotbal FIFA (Fédération Internationale de Football Association) de către Visa.

Mariano Dima, Director Marketing al Visa Europe, a declarat: "În calitate de Partener Global al FIFA, am dorit să includem Campionatul Mondial FIFA în cea mai recentă campanie integrată de marketing a noastră, pentru a ilustra motivul pentru care Viaţa merge mai uşor cu Visa. Această nouă campanie este o modalitate amuzantă şi eficientă de a încuraja clienţii să interacţioneze cu brandul şi de a arăta modul în care Visa ne poate ajuta să depăşim barierele şi să fim cu un pas mai aproape de transformarea viselor în realitate – oricare ar fi aceste vise".

Promoţia durează nouă săptămâni, începând de la 1 martie până la sfârşitul lunii aprilie. Cei care doresc să se înscrie în promoţie trebuie doar să îşi folosescă la cumpărături cardul Visa, fie el de credit sau debit, emis de oricare dintre băncile membre Visa, participante la concurs.

Premiile constau într-un pachet pentru două persoane la Finala Campionatului Mondial de Fotbal FIFA 2010, două pachete, de asemenea pentru câte două persoane, la meciurile din grupe, şi câte 6 premii zilnice în valoare de 500 lei. Promoţia va fi prezentă la radio, în presa naţională, în cinematografe, mall-uri şi supermarketuri, prin publicitate în spaţii publice (OOH) şi în mediile online.

Campania va fi difuzată în 16 ţări din Europa şi este realizată de Saatchi & Saatchi împreună cu Mediaedge:cia, agenţia responsabilă de achiziţia media.

În Europa, sunt peste 380 milioane carduri Visa de debit, credit şi business. La sfârşitul anului fiscal 2009, cardurile Visa au fost utilizate pentru plăţi şi retrageri de numerar evaluate la peste 1,3 mii de miliarde EUR. 11,2% din cheltuielile din Europa au fost făcute cu un card Visa.

Visa Europe este o asociaţie de membri - o organizaţie deţinută şi condusă de cele 4.000 bănci membre din Europa - care a fost încorporată în iulie 2004. În octombrie 2007, Visa Europe a devenit independentă de noua corporaţie globală Visa Inc., cu o licenţă exclusivă, irevocabilă şi perpetuă în Europa.

Fiind o organizaţie europeană, este capabilă să răspundă rapid la cerinţele specifice pieţei bancare europene şi clienţilor - deţinători de carduri şi comercianţi, şi să împlinească obiectivul Comisiei Europene de a crea o adevărată piaţă internă de plăţi.

Visa are cea mai mare acceptare la nivel global şi Visa/Plus este una dintre cele mai mari reţele de ATM-uri din lume care furnizează numerar în monedele naţionale a peste 170 de ţări.